МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спеціалізовані органи державного економічного контролюФонд державного майна України є органом, який проводить політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, які є загальнодержавною власністю. До численних функцій, які виконує Фонд відносять і контрольну. Зокрема, Фонд має право: 1) контролювати виконання нормативних документів з питань управління майном держави і його приватизації, обов’язкових для виконання органами державної виконавчої влади та іншими юридичними особами; 2) проводити інвентаризацію загальнодержавного майна, що відповідно до державної програми приватизації підлягає приватизації, а також здійснювати перевірку, ефективність його використання; 3) контролювати виконання умов договорів купівлі-продажу державного майна. Фонд державного майна України підпорядкований, підзвітний, підконтрольний Верховній Раді України. Антимонопольний комітет здійснює державний контроль за дотриманням антимонопольного законодавства, захист інтересів суб’єктів господарювання і споживачів від його порушень, в тому числі від зловживань монопольним становищем та від недобросовісної конкуренції. Правовий статус, завдання Антимонопольного комітету визначені Законом України “Про Антимонопольний комітет України” від 26.11.1993 року (із змінами). Основним завданням Антимонопольного комітету є: · здійснення державного контролю за дотриманням антимонопольного законодавства; · запобігання, виявлення і припинення порушень антимонопольного законодавства; · контроль за економічною конкуренцією; · сприяння розвитку добросовісної конкуренції. Антимонопольний комітет України відповідно до покладених на нього завдань: · контролює дотримання антимонопольного законодавства в процесі економічної концентрації, зокрема, при створенні, реорганізації, ліквідації суб'єктів господарювання, створенні об'єднань підприємств, вступі одного або кількох суб’єктів господарювання в об'єднання, при перетворенні органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю в об'єднання суб'єктів господарювання, придбанні чи набутті будь-яким іншим способом у власність, одержанні в управління (користування) часток (акцій, паїв), активів (майна) у вигляді цілісних майнових комплексів суб'єктів господарювання або їх структурних підрозділів, оренді цілісних майнових комплексів суб'єктів господарювання або їх структурних підрозділів, набутті будь-яким іншим способом контролю господарської діяльності; · контролює дотримання антимонопольного законодавства при здійсненні господарської діяльності суб'єктами господарювання та при реалізації повноважень органами влади, органами місцевого самоврядування, органами адміністративно-господарського управління та контролю щодо суб'єктів господарювання; · розглядає справи про порушення антимонопольного законодавства та приймає рішення за результатами розгляду в межах своїх повноважень; · звертається до суду чи арбітражного суду з позовами (заявами) у зв'язку з порушенням антимонопольного законодавства, надсилає правоохоронним органам матеріали про порушення законодавства, що містять ознаки злочину; · дає рекомендації та вносить пропозиції органам державної влади, установам, органам місцевого самоврядування, суб'єктам господарювання та їх об'єднанням щодо проведення заходів, спрямованих на обмеження монополізму, розвиток підприємництва і конкуренції, запобігання порушенням антимонопольного законодавства; · дає рекомендації органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління та контролю, суб'єктам господарювання щодо припинення дій (бездіяльності), що містять ознаки порушень антимонопольного законодавства, усунення причин цих порушень і умов, які їм сприяють; · бере участь у розробці та вносить у встановленому порядку проекти актів законодавства, що регулюють питання розвитку конкуренції, конкурентної політики та демонополізації економіки; · бере участь в укладанні міждержавних угод, розробці і реалізації міжнародних проектів та програм, а також здійснює співробітництво з державними органами і неурядовими організаціями іноземних держав та міжнародними організаціями з питань, що належать до компетенції Антимонопольного комітету України; · узагальнює практику застосування антимонопольного законодавства, розробляє пропозиції щодо його удосконалення; · систематично інформує населення України про свою діяльність здійснює інші дії щодо контролю за дотриманням антимонопольного законодавства в межах його повноважень. Державний комітет статистики за даними статистичної звітності контролює збалансованість товарного ринку, виконання програм економічного і соціального розвитку держави, окремих регіонів, наявність товарних, матеріальних, трудових, та інших ресурсів; здійснює вибіркові контрольні переписи ресурсів. Державний комітет статистики для забезпечення функцій контролю має право: 1) перевірити стан первинного обліку і статистичної звітності, достовірність первинних та статистичних даних поданих респондентом; 2) вимагати внесення виправлень до статистичної звітності; 3) подавати правоохоронним органам пропозиції щодо притягнення винних осіб у порушенні закону “Про державну статистику” до відповідальності; 4) розглядати справи про адміністративні правопорушення та накладати відповідно до законів штрафи. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, здійснює формування та забезпечення реалізації єдиної державної політики щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних в Україні, сприяння адаптації національного ринку цінних паперів до міжнародних стандартів. До завдань комісії відносять: 1) здійснення контролю за дотриманням законодавства з питань цінних паперів та фондового ринку; 2) державне регулювання та контроль за випуском і обігом цінних паперів на території України; 3) координація діяльності державних органів з питань функціонування ринку цінних паперів; 4) захист прав інвесторів шляхом застосування спеціальних заходів і штрафних санкцій; 5) сприяння розвитку ринку цінних паперів. Державний комітет України зі стандартизації, метрології і сертифікації (Держстандарт України) - підвідомчий Кабінетові Міністрів України. У межах своєї компетенції він проводить заходи щодо стандартизації, забезпечення єдності і вірогідності вимірів і сертифікації продукції, а також координує роботу інших органів державного управління з цих питань. Державний комітет у справах захисту прав споживачів здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами і організаціями Закону України “Про захист прав споживачів”, інших нормативних актів з питань торгівлі і надання послуг населенню; здійснює перевірки безпосередньо на підприємствах промисловості, торгівлі, сфері послуг. Контрольні перевірки проводять посадові особи комітету в присутності продавця товарів. Якщо надійшла скарга, органи захисту прав споживачів не мають права розголошувати інформацію про споживача, який її подав. Читайте також:
|
||||||||
|