Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Складання звіту з практики, його оформлення та захист

 

Для забезпечення повноти і ефективності проходження практики студенти ведуть в зошитах щоденник економічної практики, в якому записують кожен день зміст запланованих заходів та виконаної роботи.

Не рідше ніж раз на тиждень студент зобов’язаний подавати щоденник на перевірку керівникам практики від підприємства чи державної податкової інспекції, які перевіряють його, дають письмові зауваження, додаткові завдання й підписують записи, що їх зробив студент.

Після закінчення практики щоденник разом із звітом має бути переглянутий керівниками від бази практики, які пишуть характеристику на студента-практиканта та дають оцінку його роботи за період проходження практики.

Підписані керівниками від бази практики титульний аркуш звіту, щоденник економічної практики (додаток Г) та характеристика на студента-практиканта (додаток Б) скріпляються печатками підприємства установи чи організації у якій студент проходить практику.

Оформлений щоденник разом із звітом студент повинен здати на кафедру. Без заповненого щоденника практика не зараховується.

Кожен студент після закінчення економічної практики повинен скласти і подати на кафедру аудиту і економічного аналізу письмовий звіт, у якому мають бути відображені результати практичної діяльності студента на базах практики відповідно до тематичних планів.

Звіт про практику складається з двох самостійних частин: основної (текстової) і додатків.

Обсяг звіту складає 50 сторінок друкованого тексту, без урахування додатків.

В якості додатків можуть бути:

1. Законодавчо-нормативне забезпечення перевірок;

2. схематично зображені у вигляді рисунків етапи проведення перевірок;

3. структура актів перевірок;

4. аналітичні таблиці;

5. первинні документи;

6. регістри аналітичного і синтетичного обліку, тощо.

При посиланні в тексті звіту на додатки пишеться: (додаток А, додаток Б) тощо. При повторному посиланні в тексті на той же додаток пишеться: (див. додаток А) тощо.

Студенти, які проходять практику на підприємстві включають в додатки всі первинні документи (копії), на основі яких велись записи в регістри бухгалтерського обліку.

Кожен додаток повинен починатися з нової сторінки. Розміщуються додатки у порядку появи посилань у тексті роботи. Додаток повинен мати заголовок, надрукований (написаний) угорі симетрично відносно тексту сторінки. Посередині рядка над заголовком малими літерами (з першої великої) друкується слово Додатокі велика літера, що позначає номер додатка.

Додатки слід позначати послідовно великими літерами української абетки (за винятком літер Ґ, Є, І, Ї, Й, О, Ч, Ь).

Основна частина звіту містить вступ, розділи практики, висновки, список використаних джерел.

У вступіобґрунтовується актуальність проходження практики згідно з програмою, формулюється мета та завдання, вказуються об’єкти дослідження та джерела інформації, а також дається характеристика бази практики (§ 1 тематичного плану).

Методика розкриття розділів практики наведена в змісті практики.

У висновкахнаводиться критичний аналіз діючої методики обліку (податкового контролю) на базах практики, розробляються конкретні пропозиції щодо усунення виявлених недоліків.

У списку використаних джерел можуть бути вказані лише ті, які дійсно опрацьовані студентами і використовувалися для вивчення питань практики і написання звіту.

При складанні списку літератури джерела розміщують в алфавітному порядку в такий спосіб: прізвище та ініціали автора, повна назва джерела (при необхідності - номер тому та зібрання творів), місце, видавництво та рік видання, кількість сторінок чи посилання на сторінки.

Загальний обсяг книги в сторінках вказується в тому випадку, якщо посилання на неї проводиться повністю; відмічаються сторінки (від... до), якщо посилання відносяться до окремої частини (розділ, глава) літературного джерела.

На роботу одного-двох індивідуальних авторів складають запис під авторським заголовком, тобто спочатку опису подаються прізвища авторів. Робота трьох авторів подається під прізвищем одного автора, вказаного у виданні першим, з доданням слів «та інші». Допускається опис книжки трьох авторів під прізвищами всіх авторів. На роботу чотирьох та більше індивідуальних авторів роблять запис під заголовком. При цьому дається назва книги, а прізвище та ініціали перших трьох авторів вказуються за косою лінією.

Список використаної літератури нумерується в порядку зростання і рекомендується наводити у такій послідовності: нормативні матеріали, монографії, навчальна література і наукові статті в алфавітному порядку.

Текст роботи повинен бути написаний чітким почерком пастою або чорнилом чорного кольору, без скорочень (крім загальноприйнятих) на одній сторінці стандартного аркуша білого паперу форматом А4 (розмір 210х297 мм) або надрукований через 1,5 міжрядкові інтервали. Текст повинен мати поля з чотирьох боків аркуша: зліва – 30 мм, справа – 10 мм, зверху – 20 мм, знизу – 20 мм.

Усі сторінки мають бути пронумеровані. Нумерація проставляється арабськими цифрами у правому верхньому куті без крапки в кінці.

Титульний лист, зміст, вступ не нумеруються, але включаються у загальну нумерацію.

Текст роботи розбивається на питання згідно з тематичним планом програми практики. Питання нумеруються арабськими цифрами. У кінці номера повинна стояти крапка, наприклад: 2. (питання друге), 5. (питання п’яте). Потім у тому ж рядку йде заголовок питання, який друкують (пишуть великими літерами (ЗМІСТ, ВСТУП). Відстань між заголовком і текстом повинна дорівнювати 2 інтервалам, крапку в кінці заголовка не ставлять. Не можна розміщувати заголовок у кінці однієї сторінки, а текст починати з іншої.

Виклад нового питання можна починати на тій же сторінці, на якій закінчилось попереднє, за умови, що на ній поміститься 2-3 рядки тексту. Не допускається більше трьох виправлень на одній сторінці.

Виявлені при оформленні звіту помилки, описи та неточності повинні бути виправлені чорнилом чорного кольору після охайної підчистки.

Переписування підручників, інструкцій та методичних вказівок, дублювання та переписування звітів, надання одного і того ж звіту двома і більше студентами заборонено.

Звіт повинен містити:

1. Титульну сторінку (додаток А).

2. Відгук на звіт, підписаний керівником практики від Університету (додаток В).

3. Характеристику на студента-практиканта (див. додаток Б).

4. Зміст, в якому зазначаються назви всіх розділів звіту.

5. Вступ.

6. Основну частину.

7. Висновки

8. Список використаних джерел.

У кінці використаних джерел ставиться дата і підпис студента. Звіт підлягає перевірці і рецензуванню на кафедрі аудиту і економічного аналізу. До захисту звітів допускаються студенти, які успішно пройшли практику, виконали всі завдання, належним чином оформили звіт і здали щоденник проходження практики.

Завершений та відповідно оформлений звіт про проходження практики

студент подає керівникові практики від Університету для перевірки і написання відгуку. Після отримання позитивного відгуку в зазначений кафедрою час студенти з’являється на захист.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. Захист інтересів клієнта
  4. IV. Оформлення скарги
  5. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  6. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  7. VI. РАДІАЦІЙНИЙ, ХІМІЧНИЙ, БІОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ
  8. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  11. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  12. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції




Переглядів: 2577

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аудит розрахунків із бюджетом суб’єкта господарювання | Шкала оцінювання виконаних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.