МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Підготовки спортсменівЛЕКЦІЯ 1 БАГАТОРІЧНА ПЕРІОДИЗАЦІЯ ТРЕНУВАЛЬНОГО|багаторічного| ПРОЦЕСУ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПОРТСМЕНІВ ПЛАН 1. Загальні|спільна| закономірності багаторічної періодизації підготовки спортсменів 2. Сучасні погляди на структуру багаторічної підготовки в спорті 3. Динаміка навантажень і співвідношення роботи різної переважної спрямованості в процесі багаторічного вдосконалення 4. Етап підготовки до вищих досягнень 5. Етап максимальної реалізації індивідуальних можливостей 6. Етап збереження|зберігання| вищої спортивної майстерності 7. Етап поступового зниження досягнень 8. Етап відходу|догляду| зі|із| спорту вищих досягнень
Структура процесу підготовки базується на об'єктивно існуючих закономірностях становлення спортивної майстерності, які мають специфічний прояв в конкретних видах спорту. Ці закономірності обумовлюються|зумовлюють| чинниками|факторами|, що визначають ефективність змагальної діяльності і оптимальну структуру підготовленості, особливостями адаптації до характерних для даного вигляду|виду| спорту засобів|коштів| і методів впливу, індивідуальними особливостями спортсменів, термінами основних змагань і їх відповідністю оптимальному для досягнення найвищих результатів віку спортсмена, етапом багатолітнього|багаторічного| спортивного вдосконалення. 1. Загальні|спільна| закономірності багаторічної періодизації підготовки спортсменів Тривалість і структура багаторічної|багаторічної| підготовки залежить від наступних|слідуючих| факторів|факторів|: • індивідуальних і статевих особливостей спортсменів, темпів їх біологічного дозрівання| і багато в чому пов'язаних з ними темпів зростання|зросту| спортивної майстерності; • вік, в якому спортсмен почав заняття, а також віку, коли він приступив до спеціального тренування; • структури змагальної діяльності і підготовленості спортсменів, що забезпечує високі спортивні результати; • закономірностей становлення різних сторін спортивної майстерності і формування адаптаційних процесів у ведучих для даного виду| спорту функціональних системах; • змісту|змісту| тренувального процесу — складу засобів|коштів| і методів, динаміки навантажень, побудови|шикування| різних структурних утворень тренувального процесу, застосування|застосування| додаткових ресурсів|факторів| (тренажери, відновні і стимулюючі працездатні засоби|кошти| і т. п.). Вказані фактори|фактори| визначають загальну|спільну| тривалість багаторічної|багаторічної| підготовки, час, необхідний для досягнення вищих спортивних результатів, вікові зони, в яких ці результати зазвичай|звично| показуються. Об'єктивні закономірності формування довготривалої адаптації організму до тренувальних і змаганням навантажень того або іншого виду|виду| спорту обумовлюють|зумовлюють| відмінності у віці початку занять спортом і різну тривалість процесу підготовки до результатів майстра|мастер-штампу| спорту або майстра|мастер-штампу| спорту міжнародного класу (табл. 1). Жінки зазвичай|звично| проходять| коротшу дорогу|колію| до аналогічних досягнень в порівнянні з чоловіками.
Таблиця 1. Вік початку занять спортом і тривалість підготовки в різних видах спорту до результату майстер спорту і майстер спорту міжнародного класу
Є|наявний| також значні відмінності і в об'ємі|обсязі| тренувальної роботи, необхідному для досягнення високих спортивних результатів (табл. 2.). Раціональне планування|планування| багаторічної|багаторічної| підготовки багато в чому пов'язане з точним встановленням оптимальних вікових меж|меж|, в яких зазвичай|звично| демонструються найвищі спортивні результати. Зазвичай|звично| в процесі багаторічної|багаторічної| підготовки виділяють три вікові зони — перших великих успіхів, оптимальних можливостей|спроможностей|, підтримки високих результатів (табл. 3). Такий поділ|поділка| дозволяє краще систематизувати тренувальний процес, найточніше визначити період напруженого тренування, направленого|спрямованого| на досягнення найвищих результатів.
Таблиця 2. Читайте також:
|
|||||||||||
|