Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості оформлення спільних наказів

Кілька установ одного рівня можуть видати спільний наказ з основної діяльності.

Спільний наказ з основної діяльності оформлюють на чистих аркушах паперу формату А4.

Спільний наказ має той самий набір реквізитів, що й індивіду­альний наказ, втім оформлення деяких реквізитів спільного на­казу має певну специфіку.

Так, під час складання і оформлення спільного наказу, а також документів, що можуть додаватися до нього, слід мати на увазі, що:

♦ назви організацій у спільному наказі розміщують на одному рівні;

♦ у спільному наказі проставляють лише одну дату його ви­дання. Дата може бути оформлена як словесно-цифровим, так і цифровим способом;

♦ реєстраційний індекс спільного наказу складається з поряд­кових реєстраційних номерів, присвоєних документу в кож­ній організації;

♦ у спільному наказі має обов'язково бути вказано місце скла­дення або видання документа;

♦ заголовок до тексту спільного наказу має стисло і точно виз­начати смисловий аспект змісту документа;

♦ текст обов'язково складається з двох частин — констатуючої і розпорядчої, кожна з яких має певні особливості офор­млення. Констатуючу частину друкують з абзацу, у кінці ре­чення крапку не ставлять. У цій частині зазначають підставу, обгрунтування або мету видання наказу. Розпорядчу частину тексту починають зі слова «НАКАЗУЄМО», яке друкують великими літерами без абзацу і без лапок, після нього став­лять двокрапку. Нижче з абзацу формулюють зміст дій, що мають бути виконані;

♦ якщо до наказу додаються таблиці, графіки, форми, схеми, інструкції тощо, то їх оформлюють на окремих аркушах як додатки, а у відповідних пунктах наказу дають посилання на ці документи. При цьому реквізит «Відмітка про наявність додатків» після тексту наказу не оформлюють;

♦ додатки до наказу мають бути пронумеровані. На кожному додатку у верхньому правому куті першого аркуша роблять відповідну відмітку з посиланням на наказ, його дату і реєс­траційний індекс;

♦ підписи керівників організацій розміщують на одному рівні у кілька стовпчиків;

♦ особистий підпис кожного з керівників має бути засвідче­ний відбитком основної круглої печатки відповідної органі­зації;

♦ візують наказ у кожній з організацій відповідальні виконав­ці та зацікавлені посадові особи (найчастіше заступники ке­рівників організацій, керівники юридичних, планово-еко­номічних, фінансових служб). Візи проставляють на примір­нику, що залишається у відповідній організації. Цей реквізит розміщують нижче від реквізиту «Підпис» на лицьовому або на зворотному боці останнього аркуша наказу;

♦ за потреби в оцінці доцільності видання спільного наказу, встановленні його відповідності законодавству здійснюють зовнішнє погодження з іншими організаціями. У такому ра­зі в наказі оформлюють гриф погодження або складають ок­ремий аркуш погодження, який подають до наказу.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. Оформлення скарги
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрна сфера виробництва та її особливості
  12. Аграрне виробництво і його особливості




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка і оформлення наказів | Підготовка вказівок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.