МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні засади національних стандартів щодо матеріальних і нематеріальних активів.
До Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі щодо матеріальних і нематеріальних активів відносять: 121 "Основні засоби", 122 "Нематеріальні активи", 123 "Запаси", 126 "Оренда" , 127 "Зменшення корисності активів", 129 "Інвестиційна нерухомість". Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" визначає методологічні засади формування в бухгалтерському обліку та розкриття у фінансовій звітності інформації про основні засоби, інші необоротні матеріальні активи та незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи (далі - основні засоби). Стандартом також визначено порядок визнання та первісної оцінки основних засобів,оцінки після первісного визнання та переоцінка основних засобів, амортизації основних засобів , зменшення корисності основних засобів та порядок вибуття основних засобів. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 122 "Нематеріальні активи" визначає методологічні засади формування у бухгалтерському обліку інформації про нематеріальні активи і незавершені капітальні інвестиції в нематеріальні активи та розкриття інформації про них у фінансовій звітності. Основними розділами Стандарту також є: - Визнання та первісна оцінка нематеріальних активів - Оцінка після первісного визнання та переоцінка нематеріальних активів - Амортизація нематеріальних активів - Зменшення корисності нематеріальних активів - Вибуття нематеріальних активів - Розкриття інформації у фінансовій звітності Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 123 "Запаси"містить загальні положення, визначення основних термінів,визнання та первісну оцінку запасів,оцінку запасів на дату балансу,оцінку їх вибуття запасів, та розкриття інформації про запаси в примітках до фінансової звітності. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі126 "Оренда"визначає такі аспекти як: - класифікації оренди на операційну та фінансову; - визнання доходу від оренди об'єктів інвестиційної нерухомості; - обліку продажу та операцій з продажу активів з їх подальшою орендою; - розкриття інформації про операційну оренду у фінансовій звітності; - обліку біологічних активів, пов'язаних із сільськогосподарською діяльністю; - обліку прав на розвідування та видобуток корисних копалин та невідтворюваних ресурсів; - оцінки орендодавцем нерухомості, наданої в оренду за договором фінансової оренди. Національне положення (стандарт)бухгалтерського обліку в державному секторі 127 "Зменшення корисності активів" визначає методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про зменшення корисності активів і її розкриття у фінансовій звітності., відновлення корисності активу. Визначення та оцінка зменшення корисності активу на дату річної фінансової звітності суб'єкт державного сектору визначає наявність ознаки зменшення корисності активу. Про зменшення корисності активу можуть свідчити такі ознаки: - Зменшення ринкової вартості активу протягом звітного періоду на суттєво більшу величину, ніж очікувалося. - Відсутність потреби в послугах, надання яких пов'язане з використанням активу. - Суттєві негативні зміни у технологічних, правових і політичних умовах, в яких діє суб'єкт державного сектору, та зміна рівня, способу використання активу, що відбулися протягом звітного періоду або очікуються найближчим часом. - Застаріння, фізичне пошкодження активу. - Рішення припинити будівництво активу до його завершення або доведення до робочого стану. - Інше свідчення того, що ефективність активу є або буде значно меншою, ніж очікувалось. Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 129 "Інвестиційна нерухомість" визначає методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про інвестиційну нерухомість та її розкриття у фінансовій звітності, зокрема стосується питань: - Визнання та оцінка інвестиційної нерухомості - Переведення нерухомості до інвестиційної нерухомості або виведення її зі складу інвестиційної нерухомості - Вибуття інвестиційної нерухомості - Розкриття інформації про інвестиційну нерухомість у примітках до фінансової звітності
Читайте також:
|
||||||||
|