Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послiдовнiсть дiй пiд час виконання процедур

Проведення теплових процедур за допомогою ламп солюкс, iн-фраруж, ламп Мiнiна

1. Лампою солюкс опромiнюйте певнi дiлянки тiла. , 2. Вiдстань лампи вiд тiла визначте за вiдчуттям тепла.

3. Опромiнюйте щодня або через день по 10—30 хв.

Аналогiчно використовуйте лампу iнфраруж, а також лампу Мiнiна, але опромiнення за допомогою лампи Мiнiна здiйснюйте протягом 10-15хв.

Застосування ультрафiолетового опромiнювання

1. Увiмкнiть ртутно-кварцову лампу в електричну мережу. Нор-мальний режим роботи лампи встановлюють через 5—10 хв пiсля ввiмкнення.

2. Захистiть очi хворого та свої захисними окулярами.

3. Визначте бiодозу ультрафiолетового опромiнення, тобто мi-нiмальну iнтенсивнiсть опромiнення, здатного призвести до утворення еритеми, за допомогою бiодозиметра БД-2. Це металева пластинка з шiстьма прямокутними отворами. Отвори закрийте пересувною заслiнкою.

4. Накладiть 6iодозиметр на дiлянку, яку будете опромiнюва-ти, або на нижню частину живота, якщо будете проводити загаль-не опромiнення, i зафiксуйте на тiлi хворого. Iншi частини тiла закрийте простирадлом.

5. Установiть ртутно-кварцову лампу перпендикулярно до по-верхнi мiсця опромiнення на вiдстанi 50 см,

6. Вiдкрийте перший отвiр бiодозиметра i опромiнюйте шкiру над ним 30 с. Потiм кожнi 30 с вiдкривайте наступнi отвори, про-довжуючи опромiнювати дiлянки пiд вiдкритими ранiше отвора­ми, поки не будуть опромiненi всi 6 отворiв.

7. Через 24 год визначте час, який потрiбен для утворення мi-нiмально вираженої еритеми.

8. Мiсцеве опромiнення проводьте з вiдстанi 50 см i застосо-вуйте еритемну дозу ультрафiолетових променiв.

9. Повторно одне й те саме поле опромiнюйте в мiру змен-шення еритеми, через 2—3 днi, але не бiльше нiж 5 разiв,

Груповi профiлактичнi загальнi опромiнення проводять у спе-цiальних примiщеннях — фотарiях. Орiентуються за середнiми бiодозами, якi отримали 10 осiб пiд час користування певною лампою. При iндивiдуальному загальному опромiненнi послiдов-но дiють на передню та задню поверхнi оголеного тiла постiйно зростаючими дозами. Починають курс опромiнення з 1/4—1/2 iн-дивiдуально визначеної бiодози. Через кожнi 2—3 процедури дозу вдвiчi збiльшують i доводять у кiнцi курсу до 2—3 бiодоз. Процедуру загального опромiнення проводять через день. Пiд час лiкування не виникае гiперемiя шкiри, оскiльки iнтенсивнiсть опро­мiнення пiдвищуеться поступово.

Запам'ятайте! Недостатнiй захист очей може призвести до розвитку гострого кон’юнктивiту внаслiдок опiку ультрафiолетовим промiнням koh'iohktиbи та рогiвки очей (свiтлобоязнь, сльозотеча, бiль, почервонiння кон”юнктиви). При цьому треба використовувати холоднi примочки та очнi краплi з дикаїном. У випад-ках грубих порушень технiки безпеки у хворих можуть виникати опiки шкiри, якi лiкуються так само, як термiчнi опiки.

Оснащення:

1) лампа солюкс;

2) лампа iнфраруж;

3) лампа Мiнiна;

4) ртутно-кварцова лампа;

5) бiодозиметр;

6) сантиметрова стрiчка.


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  6. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  7. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. Агентський договір: зміст, виконання та припинення
  11. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень податкових органів
  12. Алгоритм виконання завдання




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СВIТЛОЛIКУВАННЯ | ОКСИГЕНОТЕРАПIЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.19 сек.