Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові

Мета: формувати в учнів навички письмового ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове; уміння розв’язувати задачі на знаходження суми двох добутків й ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.

Обладнання: таблиці для усної лічби, предметні малюнки.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення.

1. Гра « Знайди пару»

На дошці розсипані різні фігури. На них — числа. Потрібно вибрати пару фігур: з числом-відповіддю і прикладом.

2. Розв’язання прикладів з остачею

3. Завдання для опитування

• Поділити іменовані числа.

1 год. : 3

1 см : 5 мм

1 дм : 4 мм

2 кг : 5

• Розв’язати задачу.

Площа прямокутника 45 см2. Ширина — 5 см. Обчислити площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника.

• Поділити з коментуванням:

288 953 : 7, 7 406 : 7, 360 · 10 : 100 : 18, 120 · 100 : 10 : 6.

• Знайти частки 34 104 : 6 і 94 056 : 4 з поясненням.

• Самостійна робота: ділення іменованих чисел (завдання № 550).


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. III. За виділенням або поглинанням енергії
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. N – чисельність популяції
  6. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  7. Агроценоз як система.
  8. Аксіома неперервності дійсних чисел
  9. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  10. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  11. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  12. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Фізкультхвилинка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.