Мета: формувати в учнів навички письмового ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове; уміння розв’язувати задачі на знаходження суми двох добутків й ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.
Обладнання: таблиці для усної лічби, предметні малюнки.
ПЛАН УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
Усні обчислення.
1. Гра « Знайди пару»
На дошці розсипані різні фігури. На них — числа. Потрібно вибрати пару фігур: з числом-відповіддю і прикладом.
2. Розв’язання прикладів з остачею
3. Завдання для опитування
• Поділити іменовані числа.
1 год. : 3
1 см : 5 мм
1 дм : 4 мм
2 кг : 5
• Розв’язати задачу.
Площа прямокутника 45 см2. Ширина — 5 см. Обчислити площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника.