Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Ділення іменованих чисел

Мета: ознайомити учнів з письмовим діленням іменованих чисел на одноцифрові числа; опрацювати ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби.

Обладнання: таблиці для усної лічби, предметні малюнки.

План УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

Обчислити приклади й за кодом розшифрувати назву української народної казки. (Язиката Хвеська)

3. Гра «Влучний стрілець»

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. III. За виділенням або поглинанням енергії
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. N – чисельність популяції
  6. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  7. Агроценоз як система.
  8. Аксіома неперервності дійсних чисел
  9. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  10. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  11. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  12. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу




Переглядів: 1064

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу | II. Вивчення нового матеріалу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.