Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа

Мета: пояснити ділення складених іменованих чисел на прості іменовані числа; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі.

Обладнання: таблиця для усної лічби, предметні малюнки.

План УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

1. Математичний диктант

• Записати число, якого становить 10.

• Знайти шосту частину від 36.

• З 25 л молока виходить 1 кг масла. Скільки масла вийде з 75 л молока?

• Скільки днів у 6 тижнях?

• Скільки хвилин становить половина доби?

• Одна сторона трикутника 38 мм, друга — 22 мм. Знайти третю сторону, якщо периметр трикутника дорівнює 70 м

4. Самостійна робота

Розв’язання прикладів № 600 за варіантами: І варіант — верхній рядок, ІІ варіант — нижній рядок.

5. Фізкультхвилинка


Читайте також:

  1. Fractions (прості дробі)
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  4. III. За виділенням або поглинанням енергії
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. N – чисельність популяції
  7. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  8. Абсолютна величина дійсного числа
  9. Абсолютна величина числа позначається символом .
  10. Агроценоз як система.
  11. Аксіома неперервності дійсних чисел
  12. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел




Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу | II. Розвиток математичних умінь учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.