Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки

 

Мета: пояснити учням письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки; формувати вміння розв’язувати задачі на пропорційне ділення, розв’язувати рівняння.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця «Ділення з остачею».

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

1. Вказати стрілкою маршрут від найменшої відповіді до найбільшої.

 

 

2. З’єднати стрілками приклади з однаковими відповідями.

 

 

3. Завдання для опитування

• Скільки становить 2/6 год.? 3/4 хв.? 3/100 кг? 5/100 ц?

• У Олі є 1 грн. На 3/5 вона купила 4 однакові гумки. Скільки коштує 1 гумка?

• З якою швидкістю повз равлик, якщо за 2 години він проповз 8 метрів?

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя

— Число 260 на 50 порівну поділити не можна. Найближче до числа 260 є число 250. Поділимо 250 на 50, буде 5. У нас залишилось число 10, воно менше числа, на яке ми ділили. Отже, 260 : 50 = 5 (ост. 10).

Поділимо інакше число 294 на 40. Будемо ділити 294 на добуток чисел 4 і 10.

294 : (10 · 4) = 294 : 10 : 4 = 7 (ост. 14).

Тепер виконаємо дію ділення у стовпчик.

2. Пояснення учнями ділення з остачею у вправах № 764, 765

3. Коментоване розв’язання прикладів № 766 (два приклади — з коментуванням, решту — самостійно)

4. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 768 (після короткого запису умови розв’язати самостійно)

2. Задача № 769 (колективно)

3. Розв’язання рівнянь № 767 (самостійно)

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 770, 771.

 

УРОК94

 

На уроці вчитель відпрацьовує в учнів навички ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки за вправами № 773—779.



УРОК95


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. III. За виділенням або поглинанням енергії
  4. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  5. N – чисельність популяції
  6. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  7. Агроценоз як система.
  8. Аксіома неперервності дійсних чисел
  9. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  10. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  11. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  12. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема. Письмове ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа (загальний випадок)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.