Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0

 

Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачі на рух та задачу на знаходження площі ділянок; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усних обчислень, індивідуальні картки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

 

 

2. Вправа № 857

3. Завдання для опитування

Картка 1

1) З двох сіл виїхали одночасно назустріч одне одному 2 мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайти відстань між цими селами.

2) 125 · 546 - 709 · 83

Картка 2

1) Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч одне одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год., а другий — за 10 год.?

2) 463 · 521 - 194 · 234

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення вчителя на основі порівняння знаходження числових значень добутків 1 467 · 53 і 1 467 · 503

Учитель звертає увагу на те, що при множенні 1 467 на 0 десятків ми одержуємо 0 десятків, тому в стовпчику під десятками ніяку цифру не пишемо. Кожну цифру числа 1 467 множимо на 5 сотень, починаючи з 7 одиниць. Першу цифру сотень 5 підписуємо під сотнями.

2. Первинне закріплення

Вправа № 859 (два вирази — коментоване розв’язання, третій — записуємо на дошці, четвертий — самостійно).

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Задача № 860 (сильнішим учням вчитель пропонує розв’язати задачу самостійно, решта розв’язує під керівництвом учителя)

2. Задача № 862 (коментоване розв’язання по діях)

3. Задача № 861 (самостійно)

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 863, 864.

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  3. N – чисельність популяції
  4. А також для вегетативного розмноження.
  5. Агроценоз як система.
  6. Аксіома неперервності дійсних чисел
  7. Аксіоми додавання і множення
  8. Алгоритм додавання цілих невід’ємних чисел
  9. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  10. Аналіз суміші, що містить осад.
  11. Аналіз чисельності, складу і руху персоналу
  12. Ануїтети з виплатами в середині періодів




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | УРОК 106

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.