МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок виконання роботи
Завдання 1. Зняти ВАХ шкіри. 1. Зібрати електричну схему (рис. 4.40-ІІІ) для вимірювання струму та різниці потенціалів. 2. Розташувати на електродах вимірювальної схеми шматок шкіри жаби. Шкіра повинна повністю покривати електроди. Запам'ятати положення електродів (плюс-мінус) щодо шкіри. 3. Підготувати таблицю для занесення результатів вимірів. 4. Змінюючи напругу, виміряти величину струму в ланцюгу. Результати занести в таблицю. Характеристику слід знімяти обираючи визначені значення струму (бажано через ) до досягнення величини порядку При більш високих значеннях струму може статися електричний "пробій" шкіри та суттєві зміни мембранних процесів. Таблиця. Результати зняття вольт-амперної характеристики шкіри 5. Змінити полярність струму, що проходить крізь шкіру. 6. Провести вимірювання відповідно до пункту 4. 7. Шматочок шкіри занурити на 10-15 хвилин у розчин оубаіна або взяти спеціально оброблений шматочок шкіри. 8. Розташувати цей шматочок шкіри на електроді та здійснити вимірювання за пунктами 4-5. 9. За даними таблиці побудувати вольт-амперні характеристики "живої" та "мертвої" шкіри. 10. Зробити висновки за результатами дослідів. Завдання 2. Дати відповіді на контрольні питання щодо структури та транспортної функції мембран (програма bтq_.ехе) у дисплейному класі.
4.6.2. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА "Дослідження дисперсії електричного імпедансу біологічних тканин" Мета роботи: вивчити особливості електричної провідності біологічних тканин у колі змінного електричного струму; дослідити залежність електричного імпедансу від частоти змінного струму для різних біологічних об'єктів (м'язів, листка рослини тощо); побудувати криві дисперсії імпедансу; визначити відмінність імпедансу для "живої" та ушкодженої тканин.
Питання для підготовки до лабораторної роботи 1. Змінний струм. Активний, індуктивний і ємнісний опори. 2. Векторні діаграми для повного кола змінного струму з послідовним та паралельним увімкненням R,L, 3. Повний опір кола змінного струму. Узагальнений закон Ома для кола змінного струму. 4. Особливості проходження постійного та змінного струмів крізь біологічні мембрани тканин. Еквівалентні електричні схеми тканин організму. 5. Залежність імпедансу біологічних тканин від частоти змінного струму. Дисперсія імпедансу. Коефіцієнт дисперсії.
Читайте також:
|
||||||||
|