Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Завдання 1. Дослідити дисперсію провідності біологіч­ної тканини.

1. Підготувати таблицю для занесення результатів вимірів.

Таблиця. Результати вимірів амплітуд падіння напруги і розрахунків імпедансу

2. Приєднати макет з опором до звукового генератора (ЗГ) та до осцилографа (ЕО). На голкоподібних штирях макета розташувати об'єкт дослідження. Увімкнути в електричну мережу ЗГ і ЕО.

3. Встановити на ЗГ частоту Амплітуда вихід­ного сигналу не повинна перевищувати

4. Підібрати чутливість осцилографа таким чином, щоб амплітуда сигналу на опорі була близько 10 мм. Підключити контакти до об'єкта і поміряти (не змінюючи чутливості осцилографа) амплітуду сигналу на об'єкті. Якщо вона близько 10-15 мм, то чутливість достатня для проведення вимірювань. У разі малої амплітуди напруги на об'єкті (менше 5 мм) необхідно збільшити сигнал падіння напруги на опорі вдвічі (до 20 мм).

Дані про амплітуди занести до відповідних граф таблиці.

5. Повторити аналогічні процедури для всіх частот, що вказані в таблиці.

6. Замінити об'єкт дослідження та виконати аналогічні операції з дослідження дисперсії імпедансу.

7. Побудувати графіки залежності від частоти для різних об'єктів.

8. Розрахувати коефіцієнти дисперсії для досліджу­ваних об'єктів.

9. Зробити висновки з проведених досліджень. Офор­мити протокол лабораторної роботи.

Протокол повинен містити:

- мету роботи та стислі теоретичні відомості;

- таблицю вимірювань та розрахунків;

- графіки залежності імпедансу від частоти для різних об'єктів;

- висновки за результатами досліджень.

 

Задачі та запитання для самоконтролю

 

1. Що таке векторна діаграма і як вона будується для найпростіших електричних кіл (кіл, що вміщують лише: а) резистор; б) ємність; в) індуктивність), а також паралельне та послідовне з'єднання цих елементів?

2. Що таке імпеданс та як його розрахувати для електричних кіл, вказаних у попередньому запитанні?

3. Поясніть, чому навіть у "мертвій" тканині зберігається дисперсія імпедансу.

4. Чим пояснюється зменшення коефіцієнта дисперсії імпедансу при відмиранні біологічних тканин?

5. У скільки разів відрізняються імпеданси електричних кіл, що складаються з: а) послідовно та паралельно з'єднаних індуктивності та ємності

б) послідовно та паралельно з'єднаних опору та ємності (в обох випадках частота змінного струму

6. Побудувати векторні діаграми для еквівалентних електричних схем біологічних тканин.

 

4.6.3. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА "Вимірювання концентраційного потенціалу компенсаційним методом"

 

Мета роботи:Вивчити природу виникнення концент­раційного потенціалу. Ознайомитись з роботою концентра­ційного елемента і виміряти електрорушійну силу (ЕРС) концентраційного елемента компенсаційним методом.

 

Питання для підготовки до лабораторної роботи

 

1. Мембранні потенціали спокою:

а) рівноважний потенціал Нернста;

б) дифузійний потенціал;

в) доннанівський потенціал;

г) стаціонарний потенціал Гольдмана-Ходжкіна-Катца.

2. Компенсаційний метод вимірювання різниці потенціалів.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаткові теоретичні відомості | Додаткова література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.