Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 5. Інформаційні комплекси, що використовуються в юридичній діяльності

Зовнішній вигляд програм

Тема 5.1 Ліга-Закон

Студенти повинні

знати: основні елементи інтерфейсу, будову вікна програми, призначення основних елементів,

вміти: встановлювати налаштування зовнішнього вигляду програми, встановлювати та прибирати елементи вікна.

ОПИС ІНТЕРФЕЙСУ СИСТЕМИ

Перш ніж приступити до роботи з системою ЛІГА:ЗАКОН, вона повинна бути встановлена на комп'ютер. Як правильно це зробити, детально описано в «Керівництві адміністратора».

Для запуску системи необхідно на Робочому Столі двічі клацнути лівою кнопкою миші на піктограмі програми, або натиснути кнопку Пуск (Start), в меню Програми (Programs) вибрати групу Liga, і в переліку, що з'явився, клацнути мишею на пункті ЛІГА:ЗАКОН (Клієнт ЛІГА:ЗАКОН).

Для роботи системи в мережевому варіанті має бути запущена програма LIGA Server.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  10. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  11. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  12. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства




Переглядів: 350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поновлення антивірусних програм через Інтернет. | Робоче вікно системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.082 сек.