Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОВЕДЕННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ УРОКІВ

 

Під час підготовки до залікових уроків і позакласних заходів студент звертається за допомогою до вчителів-предметників і методистів, відвідує консультації, що призначаються. Бажано користуватися шкільною бібліотекою, матеріалами і книгами шкільних навчальних кабінетів (методичною літературою, обладнанням, планами-конспектами уроків), ресурсами мережі Інтернет тощо.

Урок проводиться згідно розробленого плану-конспекту! Проте допустимо, а іноді навіть необхідно внесення коректив по ходу уроку. Так, однією із завдань ситуативного навчання є уміння вчителя побачити і відчути специфіку реально діючого освітнього процесу і діяти адекватно до нього, застосовуючи саме ті методи і прийоми, які відповідають наявним умовам.

До таких коректив відноситься зміна послідовності етапів уроку в залежності від стану учнів, особливостей класу. Наприклад, якщо урок проводиться рано вранці і діти ще недостатньо бадьорі, можна почати зі спокійної самостійної роботи, а після перейти до пояснення нової теми та організації дискусії по визначеній проблемі. У випадку, якщо попереднім уроком була фізкультура, учні прийшли до класу збуджені, послідовність етапів уроку має бути вже іншою: спочатку обговорюється навчальна проблема, після невеликої дискусії пропонується письмово викласти свої аргументи, а потім учитель ознайомлює дітей із поглядами учених на цю проблему. Отже, урок може бути побудований варіативно.

В кінці уроку називаються конкретні висновки уроку, підводяться підсумки роботи окремих учнів і всього класу. За необхідності виставляються оцінки. На завершальну частину уроку обов’язково слід виділяти час вже на стадії підготовки плану-конспекту. У випадку якщо студент не встигає виконати ті чи інші заплановані етапи уроку, їх можна випустити, але завершальний, рефлексивний етап уроку є необхідним завжди.

З точки зору особистісної орієнтації корисно надати кожному учні можливість усвідомити та оцінити власні результати на уроці. Можна зробити це одночасно, пропонуючи всім учням письмово сформулювати короткі відповіді на 2-3 завчасно підготовлені запитання. Наступний аналіз відповідей дозволить студенту-практиканту оцінити загальну результативність уроку, скоректувати цілі наступного заняття.

Під час проведення студентами залікових уроків і позакласних заходів всі практиканти, що не зайняті подібною роботою, обов’язково мають бути присутніми на уроках і заходах своїх колег.

Після проведення уроків організовується їх обговорення. Основним завданням якого є з’ясування результатів діяльності студента-практиканта та учнів. Важливо розкрити не лише недоліки уроку, а ще й позитивні здобутки роботи студента, визначити, що в нього можна перейняти для подальшої освітянської діяльності. Під час спостереження за уроком занотовуються його основні епізоди, витрачений на них час, пропозиції та зауваження до них. Це дасть можливість для більш глибокого аналізу уроку.

Першим під час обговорення виступає студент, який проводив урок. Він розповідає про цілі, які ставив перед заняттям, робить висновки щодо їх досягнення, визначає найбільш вдалі і проблемні моменти уроку, їх причини. Далі виступають присутні на занятті студенти-практиканти. Вони аналізують урок, називають позитивні сторони і недоліки уроку, формулюють свої пропозиції. З метою якісного та об’єктивного аналізу радимо користуватися «Загальнодидактичної схемою аналізу уроку», яка наводиться у Додатку К. Обговорення завершує вчитель-предметник і груповий керівник. Після цього виставляється оцінка за проведений урок.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  6. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  7. А) Методика проведення заняття
  8. А) Методика проведення заняття
  9. А) Методика проведення заняття.
  10. А) Методика проведення заняття.
  11. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  12. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІДГОТОВКА ДО ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ | ПІДГОТОВКА І ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОГО БІОЛОГІЧНОГО ЗАХОДУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.