МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
This publication was supported under a grant funded by the Program of Individual Research of The John and Catherine MacArthur Foundation (grant N 03-77894-000-GSS). 76 страница1.Привлекают ли вас сцены насилия на экране? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
2.Что именно привлекает вас в сценах насилия на экране? (при ответе на данный вопрос можно выбрать от 1 до 3-х вариантов ответа)
3.Почему вам не нравятся сцены насилия на экране? (при ответе на данный вопрос можно выбрать от 1-го до 3-х вариантов ответа)
4.Если вы смотрите сцены насилия на экране, то вы делаете это: (при ответе на данный вопрос можно выбрать от 1-го до 3-х вариантов ответа)
5.Если вы смотрите сцены насилия на экране, то вы делаете это: (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
6.Просмотр сцен насилия на экране вызывает у вас чувство: (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
7.Как долго вы помните об увиденных на экране сценах насилия? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
8.Обсуждаете ли вы с кем-либо сцены насилия на экране? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
9.С кем вы осуждаете ли вы с кем-либо сцены насилия на экране? (при ответе на данный вопрос можно выбрать от 1-го до 3-х вариантов ответа)
10.Вы участвуете в споре о причинах проявления насилия и агрессии в обществе. Какую точку зрения вы поддержите? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
11.Вы участвуете в споре о том, приводит ли показ сцен насилия на экране к росту преступности. Какую точку зрения вы поддержите? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
12.Вы – государственный цензор. Какую точку зрения вы поддержите? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа)
13.В вашей семье растут дети/внуки. Какую точку зрения вы поддержите? (при ответе на данный вопрос нужно выбрать 1 вариант ответа) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|