МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хвороби вухЯкщо у вас проблеми з вухами або зі слухом, то спробуйте відповісти на такі запитання: 1. Чому я не готовий кого-небудь слухатися? 2. Кого або чого я не прагну слухатися? 3. Чи перебувають у мене обидва полюси — егоцентризм і слухняність — у рівновазі?
Матеріали до теми 7 "Психологічний аналіз захворювань шкіри та опорно-рухового апарату " ОПИТУВАЛЬНИКИ Н. ПЕЗЕШКІАНА [22] Опитувальник для хворих на дископатію
1. Чи відчуваєте Ви себе «зігнутим життям»? Чи вважаєте Ви себе, скоріше, «непохитною людиною», чи гадаєте, що Ваш «хребет зламано»? Які ще Ви знаєте прислів'я, приказки або вислови? 2. Хто й коли повідомив Вам про Ваше захворювання? 3. Чи знаєте Ви релаксаційні методи й інтервальний тренінг і чи застосовуєте їх? 4. Чи регулярно Ви приймаєте призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як діють ці ліки і які побічні ефекти можливі? 5. Чи задоволені Ви своєю професією? Яке значення мають працьовитість і робота у Вашому житті? 6. Чи турбуєтеся Ви про своє професійне майбутнє, про пенсію, звільнення, перекваліфікацію? Що значить для Вас життя, якщо Ви не можете більше працювати? 7. Чи замикаєтеся Ви в собі, перериваєте соціальні контакти або скорочуєте їх? 8) Чи є у Вас такі «алергійні пункти» типу акуратності, охайності, пунктуальності, працьовитості, слухняності, ощадливості, обов'язковості та ін., від яких Ви відразу «розм'якаєте» або здобуваєте «широку спину»? Чи почуваєтеся Ви «розіп'ятим», чи «високо тримаєте голову» і намагаєтеся «тримати поставу»? 9. Чи переживаєте Ви в останні п’ять років розлуку у зв'язку з розлученням, переїздом, смертю? 10. Який вплив справляє Ваше захворювання на Ваші настанови до власного майбутнього та Ваші перспективи на майбутнє? Чи сподіваєтеся Ви на Ваше фізичне відновлення? 11. Що для Вас є сенсом життя (стимул, мета, мотивація, життєві плани, зміст хвороби й смерті, життя після смерті)? 12) Чи можете Ви сприймати своє страждання як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?
Читайте також:
|
||||||||
|