Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа 3. Для кожного з понять, наведених нижче, знайдіть прізвище його автора.

1. Теорія економічних благ

2. Теорія похідного («вміненого») попиту й альтернативних витрат.

4. Еластичність попиту.

5. Правило MUy / MUx=P y / Px.

6. Правило MR = MC.

7. Компромiсний варiант визначення ціни за виробничими i граничною кориснiстю.

8. Гранична норма замiщення (субституцiї).

9. Короткотерміновий та довготерміновий періоди.

10. Модель загальної ринкової рівноваги.

11. Крива байдужості.

12. Ефекти заміни і доходу.

 

Автори:


а) А. Маршалл;

б) К. Менгер;

в) Ф. Візер;

г) В. Парето;

д) В. Джевонс;

е) Є. Слуцький;

ж) Л. Вальрас;

и) Ф. Еджуорт.


Читайте також:

  1. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  2. Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.
  3. Визначення параметрів і показників для вимірювання кожного процесу та націлення їх на величини
  4. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. Вправа 1
  7. Вправа 1
  8. Вправа 1
  9. Вправа 1 (c. 50)
  10. Вправа 1 (с. 7)
  11. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  12. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи




Переглядів: 486

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Маржиналістська революція і формування неокласичної доктрини | Тема 9. Економічний розвиток та економічна думка наприкінці ХХ - початку ХХІ століття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.