Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



References

1. Eric H. Gkendinning, John McEwan, “Oxford English for Electronics”. - Oxford University Press, 2007.

2. Rod Revell, Jeremy Comfort and others, “English for the

Telecommunications Industry”. - Oxford University Press, 2011.

3. V.A. Radovel, “English for Technical Universities”, - Moscow, 2010.

4. World Wide Web.

Contents

Unit 1. Radio communications systems………………………………………3

Unit 2. Radio transmitters and receivers…………………………………….15

Unit 3. Basic principles of television ………………………………………21

Unit 4. Supplementary texts…………………………………………………28

 


Читайте також:

  1. List of References
  2. REFERENCES
  3. References 1 страница
  4. References 10 страница
  5. References 2 страница
  6. References 3 страница
  7. References 4 страница
  8. References 5 страница
  9. References 6 страница
  10. References 7 страница
  11. References 8 страница




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Radio systems | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.