МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І радіаційного захисту населення
Управлінню з медичних проблем аварії на ЧАЕС і радіаційного захисту населення України підпорядковані: — Центр радіаційної медицини — Республіканський спеціалізований диспансер — Радіологічні підрозділи — Харківський НДІ медичної радіології — Обласні спеціалізовані диспансери — Спеціалізовані підрозділи лікувально-профілактичної допомоги — Республіканський регіональний діагностичний консультативний центр матері і дитини
ТЕМА №19: ГIГIєНIЧНI ОСНОВИ ПРОФІЛАКТИКИ ТА УСУНЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ. ОРГАНІЗАЦІя САНІТАРНОГО НАГЛЯДУ ЗА ХАРЧУВАННЯМ І ВОДОПОСТАЧАННЯМ В УМОВАХ КАТАСТРОФ МЕТА ЗАНЯТТЯ: 1. Вивчити методичні підходи до профілактики та усунення негативних наслідків надзвичайних ситуацій. 2. Ознайомитися з основними засобами санітарно-гігієнічного забезпечення експертизи води та продовольства, правилами відбору проб води та готової їжі для лабораторного дослідження.
ПИТАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ: 1. Класифікація надзвичайних ситуацій. 2. Гігієнічні аспекти надання екстреної медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях. 3. Організація польового водопостачання на період надзвичайних ситуацій, катастроф та у воєнний час. 4. Основні методи очистки, знезараження, знешкодження та дезактивації води, особливості їх використання у польових умовах. 5. Пункт водопостачання: структура, табельні засоби видобутку, обробки, зберігання та транспортування води. 6. . Табельні засоби щодо контролю за якістю обробки води у польових умовах. 7.Гігієнічна характеристика основних харчових продуктів, консервів, харчових концентратів, що використовуються в екстремальних ситуаціях та у воєнний час. 8. Показники, які характеризують свіжість та товарні якості харчових продуктів. Ознаки псування, епідеміологічної і токсикологічної небезпеки продуктів, що використовуються у період надзвичайних ситуацій та у воєнний час. 9. Табельні засоби (лабораторні комплекти та прилади), призначені для проведення медичної експертизи води і продовольства. Можливі варіанти експертних висновків на різних етапах її проведення.
ЗАВДАННЯ: 1. Ознайомитися з класифікацією надзвичайних ситуацій і організацією роботи служби екстреної медичної допомоги. 2. Оволодіти методикою та закріпити навички роботи з радіометричними приладами та приладами хімічної розвідки. 3. Ознайомитися з призначенням польових лабораторій ЛГ-1 і ЛГ-2. 4. Оволодіти методиками відбору проб та складання актів відбору проб води і готової їжі для подальшого лабораторного дослідження.
ЛІТЕРАТУРА: 1. Даценко І.І. Профілактична медицина: загальна гігієна з основами екології / І.І. Даценко, Р.Д. Габович. — К.: Здоров’я, 2004. — С. 666—688. 2. Гігієна та екологія / [В. Г. Бардов, В. Ф. Москаленко, С. Т. Омельчук та ін.] ; за ред. В. Г. Бардова. ― Вінниця: Нова Книга, 2006. ― С. 606—641. 3. Військова гігієна з гігієною при надзвичайних ситуаціях : підручник / За ред. К.О. Пашка. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2005. — С. 109—152. 4. Загальна гігієна: посібник до практичних занять / [І.І. Даценко, О.Б. Денисюк, С.П. Долошицький та ін.] ; за ред. І.І.Даценко. ― Львів.: “Світ”, 1991. ― С. 424—449. 5. Беляков В.Д. Учебное пособие по военной гигиене и эпидемиологии / В.Д. Беляков, Е.Г. Жук. — М.: Медицина, 1988.— С. 69—154. 6. Методичні матеріали самостійної роботи студентів з курсу військової гігієни. — Вінниця., 1994. — С. 6-49. 7. Медицина катастроф / [А.Е. Дубицкий и др.]. — К.: Здоров'я, 1993. — С.16—20, 2—78, 8. Дії населення в надзвичайних ситуаціях мирного часу. — К., 1992. — С. 26—34. 9. Навчальний посібник для практичних занять з пропедевтики гігієни, військової та радіайійної гігієни / Під ред. В.Д.Бардова. — К., 1999. — С. 69—73. 10. Військово-медична підготовка / [І.О. Семенов, Г.І. Сердюков, С.М. Ритік та ін.]. — К.: Здоров’я, 1992. — 216 с. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|