Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Населення

 

З’ясуйте, чи фактори, які будуть відзначені нижче, є позитивними чи неґативними для розвитку країни.

II.1. Чисельність населення: (а) занадто мала; (б) достатня; (в) занадто велика; (г) густота; (ґ) наявність ресурсів для населення.

II.2. Темпи зростання: (а) помірковані; (б) стабільні; (в) знижу­ються.

II.3. Розподіл по категоріях: (а) за віком; (б) сільське та міське; (в) за етнічними ознаками; (г) за різнорідністю.

II.4. Зайнятість. Відсоток населення, що є: (а) зайнятим; (б) без­робітним; (в) неповністю зайнятим.

II.5. Зайнятість (по секторах): (а) первинний; (б) вторинний; (в) третинний.

 

III. “Know-how”

 

Аналіз цього фактору має на меті з’ясувати: Чи має країна відповідний діапазон "know-how"? Скільки "know-how" держава генерує сама, скільки імпортує та експортує? Як впроваджуються "know-how" у власну економіку? Чи створений та відлагоджений процес трансформації у напрямку наука-технологія-бізнес?

III.1. Утворення та розповсюдження "know-how": (а) рівень винахідливості; (б) рівень інновації; (в) рівень “імпорту” технології; (г) рівень освіти; (ґ) рівень підготовки кадрів; (д) рівень експорту технології.

III.2. Здібність до управління: (а) країною; (б) установами; (в) підприємствами; (г) профспілками.

III.3. Технічне “know-how”: (а) теоретичне; (б) прикладне; (в) торгівельне та промислове; (г) екологічне.

 

IV. Інвестиції

 

Аналіз цього фактору передбачає з’ясування таких питань: Чи існує у суспільстві схильність до заощаджень та готовність до інвестицій? Чи зваженими є інвестиційні рішення? Чи впливають ці рішення на конкурентоздатність? Чи стимулюється спрямування інвестицій на структурні зміни?

IV.1. Темпи інвестицій: (а) у відсотках від ВНП; (б) збіль­шуються; (в) зменшуються.

IV.2. Джерела капіталу: (а) особисті заощадження; (б) прибуток підприємств; (в) урядові кошти; (г) зарубіжні інвестиції та допомога; (ґ) доступ до іноземних ринків капіталу; (д) реальні процентні ставки.

IV.3. Розподіл по секторах: (а) первинний; (б) інфраструктури; (в) вторинний; (г) третинний.

IV.4. Ефективність інвестицій: (а) якість проектів; (б) основні напрямки; (в) ефективність здійснення інвестицій.

 


Читайте також:

  1. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  2. Адміністративний поділ, площа і населення українських земель у складі Речі Посполитої в першій воловині ХVІІ ст.
  3. Аналіз диференціації населення за доходами
  4. Аналіз фінансування програм соціального захисту населення
  5. Антропологічні особливості давнього населення території України
  6. Безробіття і зайнятість населення: причини, види та наслідки
  7. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  8. В. Заходи профілактики, спрямовані на охорону навколишнього середовища і здоров'я населення.
  9. Вартість робочої сили і доходи населення
  10. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  11. ВВП та добробут населення




Переглядів: 708

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння економічних систем | V. Екологія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.