МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Екологія
Цей етап аналізу ефективності національної економіки передбачає одержання відповіді на такі запитання: Чи якість навколишнього середовища погіршується, є стабільною або покращується? Чи існує розуміння необхідності симбіозу між технологією, економікою та екологією? Чи є політична воля та можливості для реалізації такого завдання? V.1. Стан навколишнього середовища: (а) повітря; (б) ліси; (в) земля; (г) водне середовище. V.2. Екологічна свідомість: (а) населення; (б) політичних груп; (в) в управлінні виробництвом; (г) в державному управлінні. V.3. Демонстрація політичної волі: (а) законодавство (чи є воно ефективним); (б) регуляції (чіткі, ті, що втілюютьсяв життя); (в) втілення рішень виконавчою владою; (г) ясність обов’язків, стимулів; (ґ) ефективність міжнародних угод. V.4. Можливість подолання забруднення: (а) технічне “know-how”; (б) ефективність усунення відходів; (в) рециклювання та знищення відходів; (г) захоронення відходів.
VI. Цінності та поведінка
Найскладніший і малодосліджений фактор. Його характеристика передбачає не лише володіння необхідною статистичною інформацією, а й глибоке знання традицій народу, системи національних цінностей та пріоритетів. Необхідно з’ясувати, чи культурно-філософська і політична спадщина сприяють настанові до сумлінної праці; до заощаджень та інвестицій? До уникнення та розв’язання конфліктів, пошуку співпраці, виконання обов’язків? Чи система національних цінностей породжує повагу до природи та стурбованість долею майбутніх поколінь? VI.1. Наснага до сумлінної праці: (а) загальне ставлення до праці; (б) праця вважається лише потребою до виживання; (в) чи праця вважається засобом самореалізації; (г) шляхом до престижу або до влади; (ґ) чи вважається вона як необхідне зло, “доля дурнів”? VI.2. Надбання кваліфікацій: (а) чи є добра відповідність між системою освіти та необхідними уміннями; (б) чи навчання має престиж; (в) чи всі професії достатньо поважаються; (г) чи є добрий зв’язок між теорією і практикою; (ґ) чи росте продуктивність праці. VI.3. Відносини з іншими: (а) чи особи та групи мають конфліктні чи здорові конкурентні відносини; (б) чи можуть функціонувати в конкурентному дусі та одночасно у дусі співпраці; (в) чи визнають вони необхідність самодисципліни, є лояльними до цілей установ; (г) чи переслідують егоїстичні кар’єрні цілі; (ґ) чи переважає етична поведінка.
Читайте також:
|
||||||||
|