Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VII. Політичні установи

 

Запитання, на які потрібно відповісти, є надзвичайно складними особливо для країн, які перебувають на перехідній стадії: Чи населення вважає урядові структури законними та справедливими? Чи спроможні вони розробляти і реалізовувати довгострокову стратегію? Чи можуть вони мобілізувати населення на виконання корисних проектів? Чи здатні вони забезпечувати економічну ефективність, соціальну справедливість і симбіоз між соціумом та природою? Чи вони гарантують свободу, внутрішню та зовнішню безпеку? Чи історія свідчить про надійність політичних інституцій даної держави?

VII.1. Процеси: (а) чи система виборів ефективна, чи вона дозво­ляє народу проявити свою волю; (б) чи закони робляться для при­мирення особистих і групо­вих інтересів заради загального блага або є результатом лобізму для вирішення окремих питань; (в) чи існує відповідна політична культура; (г) чи існує сильне громадян­ське суспільство, або ж уряд все "підминає" під себе?

VII.2. Структура: (а) чи є чітке розмежування між законодавчою, вико­нав­чою та судовою владами; (б) ступінь децентралізації влади (завеликий, замалий); (в) чи влада, відповідальність та бюджетні кошти співпа­дають на різних рівнях управління?

VII.3. Люди: (а) чи політики є далекозорими, патріотами, чи вони є кар’єристами, корумпованими бюрократами; (б) який “імідж” вони мають у населення; (в) чи державна адміністрація є компетентною, непід­куп­ною, незалежною від партій?

 


Читайте також:

  1. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  2. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  3. Анализ установившихся режимов в линейных электрических цепях постоянного тока
  4. Банківські установи на кредитному ринку
  5. Бюджетні установи отримують кошти на своє функціонування з бюджету виключно на основі фінансових документів, які називаються кошторисами.
  6. Бюджетні установи як платники податків і платежів до бюджету.
  7. Бюджетні установи: сутність та класифікація.
  8. Визначте соціально-економічні та політичні фактори утворення Київської Русі.
  9. Відзив провідної установи
  10. Воєнно-політичні аспекти.
  11. Воєнно-політичні події 1649 – 1653 рр. Утворення Української гетьманської держави.




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Екологія | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.