МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИВ ході заняття студенти знайомляться з гігієнічними основами усунення наслідків катастроф та надзвичайних екстремальних ситуацій, вивчають методичні підходи щодо запобігання їх виникнення. Катастрофа — це непередбачена, несподівана ситуація, що виникає раптово або є розтягнутою у часі і супроводжується серйозною загрозою для здоров’я та життя окремих груп або великих контингентів населення, порушеннями звичного стереотипу життя та цілісності навколишнього середовища. Отже, під катастрофою доцільно розуміти надзвичайну ситуацію, яка викликана силами природи або діяльністю людини, супроводжується масовим ураженням населення, виведенням із ладу частини медичних закладів і потребує для ліквідації її наслідків втручання сил та засобів ззовні району стихійного лиха. Надзвичайна ситуація — це ситуація, що викликана природною або техногенною катастрофою, при якій виникає різка диспропорція між потребою потерпілих в екстреній медичній допомозі і можливістю її забезпечення наявними силами та засобами охорони здоров’я з використанням повсякденних форм і методів роботи. Для забезпечення об’єктивного підходу до оцінки катастроф та надзвичайних ситуацій, розроблення гігієнічних основ профілактики та усунення їх наслідків використовують різноманітні сучасні класифікації, що наведені у таблицях 1-4. Таблиця 1 Класифікація катастроф за походженням (запропонована Всесвітньою організацією охорони здоров’я)
Таблиця 2 Медико-соціальна класифікація катастроф
Таблиця 3 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|