Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Як краще використовувати телефон

Як досягти успіху

Практичні поради керівникові

Формула успіху лідера:

1. Дар передбачення.

Люди хочуть йти за тими, хто знає, куди йти, вони хочуть знати, чому їх ведуть саме туди, а не в інший бік, і вони не переносять, коли мета постійно змінюється.

2. Довіряй своїм підлеглим.

Відповідальність має розподілятися по всіх щаблях службової драбини.

3. Будь витриманим.

Демонструй витриманість у кризових ситуаціях. Це спонукає навколишніх берегти спокій і діяти продумано.

4. Не бійся ризикувати.

Лідери спонукають підлеглих не лише йти на ризик, а й відкрито визнавати помилки, що допускаються в пошуках нового. Ніщо інше не деморалізує людей так, як усвідомлення того, що найменша помилка може означати крах усієї кар'єри.

5. Будь експертом.

Кожний на всіх щаблях службової драбини має бути переконаний: лідер знає щонайменше стільки, скільки підлеглі.

6. Заохочуй появу різноманітних поглядів.

Якщо ти оточений людьми, котрі говорять тобі тільки "так", виходить, або ти сам, або вони посідають не своє місце. Лідери володіють здатністю знаходити елегантні і прості рішення складних проблем.

Останній тест для лідера полягає в тому, що він залишає людей із переконанням і бажанням продовжувати почате.

"Найцінніший талант — ніколи не говорити двох слів, коли достатньо одного" (Томас Джеферсон).

1. Складіть план важливих телефонних дзвінків.

2. Домовтеся про дату і час свого дзвінка. Це підвищить ймовірність того, що бесіда відбудеться.

3. До початку розмови:

а) намітьте теми для обговорення й у процесі розмови намагайтеся досягти бажаних результатів;

б) намалюйте собі образ співрозмовника. Знаючи його, постарайтеся уявити його реакцію на те, про що ви збираєтеся з ним говорити.

4. Якщо вам не вдалося застати людину, якій ви подзвонили, не гнівайтеся і не показуйте свого невдоволення. Повідомте секретарю таку інформацію, щоб, отримавши її, керівник обов'язково передзвонив. Наприклад, замість того, щоб сказати: "Передайте йому, що я телефонував", скажіть: "Передайте, що я підшукав йому те, про що він просив".

5. Коли ваш співрозмовник узяв трубку, запитайте, чи є в нього час для розмови. Прикладом може послужити запитання: "Цей час зручний для нашої розмови?" При цьому ніколи не запитуйте: "Ви зайняті?"

6. Відповідайте тільки по своєму телефону. У такий спосіб ви відразу прихилите до себе співрозмовника.

7. Не дозволяйте своєму секретарю запитувати про мету дзвінка. Це може не сподобатися тому, хто дзвонить.

8. Під час бесіди по телефону використовуйте розмовну мову. Це компенсує брак для співрозмовника невербальних каналів інформації.

9. Не відволікайтеся під час розмови. Стороннє заняття зашкодить вашій бесіді.

10. Якщо ваше повідомлення містить складну, деталізовану або критичну інформацію, не намагайтеся викласти її по телефону, а домовтеся про особисту зустріч або підготуйте про це письмову інформацію.

11. У процесі важливої розмови ведіть записи. Можливо вони дозволять уникнути неточностей у подальшій роботі.

12. Дотримуйтеся принципу: розмову необхідно закінчувати від разу по досягненні наміченої мети. Звільняйтеся від балакучих спів розмовників, пославшись на зайнятість; як тільки ініціатива пере йде до вас, закінчуйте розмову, попередньо попрощавшися.


Читайте також:

  1. IP -телефония.
  2. IP – телефонія.
  3. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  4. Бесіда. Телефонна розмова
  5. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  6. Варіанти і способи вимірювань характеристик телефонних каналів
  7. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  8. Вплив господарської діяльності на ґрунт. Заходи по його покращенню.
  9. Дані методи доцільно використовувати комплексно.
  10. Ділова розмова по телефону
  11. Етикет телефонних розмов.
  12. Етикет телефонної розмови




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спілкування з персоналом | Поради з успішного керівництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.