Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поради з успішного керівництва

Поради з ефективного керівництва

1. Не шкодуйте часу на планування роботи. Короткий період планування тягне за собою довгий час виконання і більшу кількість помилок, а триваліший період — короткий час виконання і менше помилок.

2. Для підвищення ефективності виробництва починайте з підвищення ефективності роботи кожного окремого працівника. Адже якщо удосконалюється одна людина, то удосконалюється І вся організація, якщо кожна людина працює ефективно, то ефективна й робота організації.

3. Постарайтеся позбутися недбайливих працівників. Це змін, нить ваш авторитет серед співробітників і підвищить ефективність роботи колективу.

4. Піклуйтеся про підлеглого як про особистість і він завжди допоможе вам у важкій ситуації.

5. Бережіть довіру підлеглих. Вона зростає, якщо ваші дії сприяють просуванню підлеглих, і зникає, якщо ви підтримуєте зростання некомпетентних людей.

6. Постійно працюйте над підвищенням свого фахового рівня. Найчастіше ефективність роботи керівника пов'язана з тим, чого в нього можна повчитися. Тому необхідно старатися перевершувати підлеглих і вміти виступати в ролі вчителя.

1. Завжди підтримуйте добрі стосунки з вищестоящим керівником. На практиці якість цих відносин прямо пов'язана з вашою здатністю задовольняти запити підлеглих і, отже, впливати на них.

2. У спілкуванні демонструйте підлеглим ті зі своїх рис, якими вони мають володіти. Потрібно враховувати, що моделювання — найбільш сильна стратегія керівництва.

3. У контактах із підлеглими робіть так, щоб ваші очікування були зрозумілими. В інакшому разі ви не можете сподіватися на те, що підлеглі задовольнять їх.

4. Періодично звільняйтеся від текучки. Цей час необхідний вам для того, щоб добре подумати, як досягти поставленої мети і яку стратегію обрати для цього.

5. Заохочуйте ініціативність і працьовитість. Не вважайте якісне виконання чимось самим собою зрозумілим. Відзначте його і незабаром переконаєтеся, що ваші підлеглі будуть працювати ще краще. Люди, якщо ви їм дозволите, втоплять вас в ідеях.

6. Визнавайте відмінності серед виконавців. Разом із тим врахуйте, що нікого не можна дуже виділяти. Якщо це трапиться, то може стати причиною бездіяльності інших.

7. Завжди уважно вислуховуйте своїх підлеглих. Вони мають бути впевнені, що їхня думка дуже важлива для вас.

8. Завантажуйте людей тією роботою, яка більшою мірою зможе задовольнити як їхні потреби, так і потреби організації. У цьому полягає система мотивації організації.

9. Постійно робіть вчинки, які показують підлеглим, що ви цінуєте їх як особистостей. Адже люди хочуть почуватися значимими, і якщо ви зможете зміцнити їх у цій думці, то вони будуть вам вдячні.

10. У конфліктних ситуаціях розв'язуйте розбіжності чітко і недвозначно.

11. Виробіть звичку надавати працівникам інформацію до того, як вона їм знадобиться. Адже для багатьох виконавців інформація — це один із найдефіцитніших засобів.

12. Періодично влаштовуйте неформальні зустрічі, щоб згуртувати команду. При цьому заохочуйте участь і обмін ідеями, взагалі робіть усе, щоб зосередити команду на поставлених завданнях.

13. Підтримуйте з працівниками зворотний зв'язок щодо їхнього внеску в роботу команди. Робіть це часто, об'єктивно і чесно.

14. Особисто проводьте добір членів команди. При цьому ставтеся до кандидатів дуже обережно.

15. Не ставтеся до себе занадто серйозно. Вмійте посміятися над собою разом із своїми підлеглими, і люди незабаром оцінять такий стиль керівництва.

16. Організуйте свій час так, щоб залишалося якомога більше часу на спілкування з підлеглими.

17. Намагайтеся не обіцяти марно. Адже підлеглі розраховують, що їхнє прохання виконають. Інакше вони у вас розчаруються.

18. У процесі роботи діліться з підлеглими своїми планами, поглядами, ідеями. Звертайтеся до них за допомогою.

19. Знаходьте в собі мужність визнавати допущені помилки. На перший погляд це здається ознакою слабкості, та насправді — це ознака сили.

20. Виробляйте в собі комунікативні навички. Пам'ятайте, що вони набуваються, а не успадковуються.


Читайте також:

  1. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  2. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  3. Влада і стилі керівництва в управлінні змінами
  4. Господарські організації – органи господарського керівництва
  5. Диспетчерська система керівництва пристроями електрифікації і енергетики
  6. Дослідження стилів керівництва К. Левіна
  7. Ефективність суспільного виробництва як основний чинник успішного розвитку економіки
  8. Забезпечення безперервності планового керівництва.
  9. Загальна характеристика керівництва
  10. Загальні поради
  11. Конфлікти як об’єкт керівництва.
  12. Лері Грейнер розробив модель успішного управління організаційними змінами, що складається з 6 етапів.




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як краще використовувати телефон | Механізм соціальної взаємодії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.