МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заява про місіюНа цій складовій роботи необхідно наголосити особливо. Адже весь процес управління зв'язками з громадськістю виходить із передумов, що організація вже має чітко визначену загальну місію та цілі і що зв'язки з громадськістю є невід'ємною частиною їх реалізації. Більшість організацій, чи то у своїх офіційних статутах, чи то на рівні програмних документів, мають сформулювати заяву про найближчі та перспективні цілі діяльності. Завдання полягає в тому, щоб урочисто висловити у стислій формі, для чого, власне, існує організація. У заяві про місію вона, як правило, проголошує свої соціальні зобов'язання та громадянську відповідальність перед суспільством. Так, залежно від сфери та масштабів діяльності організації місія у загальному вигляді може формулюватися, наприклад, так: «Долати світовий голод». «Сприяти поширенню демократії у світі». «Надавати доступний для пересічної людини транспорт». Але це надто загальні визначення. Далі наведемо приклади формулювання конкретніших місій, які визнані ефективними й такими, що працюють на практиці. Американська компанія «Merk Pharmaceutical» свою місію сформулювала так: «Ми - це бізнес, пов'язаний з охороною здоров'я та поліпшенням якості життя». Нью-Йоркська фондова біржа - «Сприяти процесу збільшення капіталу та управління активами шляхом створення високорентабельного саморегульованого ринку найвищої якості для торгівлі фінансовими коштами; створювати умови для довіри та розуміння процесів торгівлі. Біржа має слугувати форумом обговорення національних та міжнародних політичних проблем». «Центр международной торговли» (Росія) - «Сприяти економічному прогресу Росії та її подальшій інтеграції у світове господарство. Допомагати російським й іноземним підприємцям налагоджувати взаємовигідні ділові контакти. Розкривати привабливість і перспективність ринку Росії для іноземних інвесторів». «Соса-Соlа» - «Компанія "Кока-кола" існує для того, щоб давати благо та прохолоду кожній людині, яка з нею стикається». Далі порівняємо фрагменти формулювань місій деяких відомих, але конкуруючих між собою компаній: «Apple Computer» - «Пропонувати найкращі технології для персональних комп'ютерів і передавати їх якомога більшій кількості людей». «Compaq Computer» - «Стати провідним постачальником персональних комп'ютерів і серверів до них на всіх сегментах ринку». «Polaroid» - «Удосконалення та розвиток ринку миттєвих фотографій для задоволення зростаючої потреби американських і європейських сімей зберегти на фотографіях обличчя рідних і друзів, дорогі серцю місця та смішні миттєвості життя». «Eastman Kodak» - «Стати світовим лідером у хімічному та електронному зображенні». У заявах про місію може формулюватися корпоративна філософія, можуть міститися принципи ставлення організації до своїх співробітників, тих чи інших груп населення, інститутів, до навколишнього природного середовища тощо. Іншими словами, заява про місію може бути урочистим проголошенням громадського покликання організації, розрахованим на те, щоб сповнити своїх співробітників почуттям високої мети, причетності до соціально важливої справи. Наприклад, у своїй місії американська компанія «Johnson & Johnson» декларує: «...Ми несемо відповідальність перед нашими службовцями, перед усіма, хто працює з нами. У кожному з них потрібно бачити особистість. Ми зобов'язуємося поважати гідність і визнавати заслуги кожного; компенсація за працю повинна бути справедливою та адекватною. Робота має бути добре організованою й безпечною, виконуватися в належних санітарних умовах. Ми будемо уважно ставитися до наших службовців та допомагати їм у розв'язанні сімейних проблем. Службовці мають право подавати пропозиції та скарги. Кваліфіковані службовці повинні мати всі можливості для роботи, професійного зростання та просування по службі. Ми створимо компетентне управління, а з їхнього боку ми очікуємо розумних і етичних дій...» Із точки зору паблик рілейшнз, заяви про місію, цілі, обов'язки, моральні цінності та соціальну відповідальність організації мають велике подвійне значення. По-перше, вони зобов'язують організацію бути підзвітною громадськості, що вимагає зв'язків високого стандарту на основі гласності та відвертості. По-друге, висловлені в заявах норми й цінності, яких зобов'язується дотримуватися організація, є тим каркасом, на якому фахівці з паблик рілейшнз можуть формулювати свої цілі, розробляти власні програми діяльності, розраховувати на відповідні матеріальні ресурси, розкривати і збагачувати творчі здібності. Заява про місію в сфері паблик рілейшнз спирається на заяву про місію організації в цілому. Як правило, місія паблик рілейшнз полягає в тому, щоб допомагати організації виконати її загальну місію завдяки: • накопиченню й аналізу інформації про зміни в рівні знань, громадській думці та поведінці ключових груп населення; виконанню функцій централізованого джерела інформації про організацію, офіційного каналу комунікації між нею та її зовнішньою громадськістю; • донесенню до різних груп громадськості важливої інформації, думок, точок зору для того, щоб тримати їх у курсі справ політики та дій організації; • координації діяльності, яка справляє вплив на зв'язки організації з її власною громадськістю та іншими ключовими зацікавленими групами поза її межами. Але, щоб справді стати частиною менеджменту, ці напрями діяльності у сфері паблик рілейшнз, так само як і місія організації в цілому, мають бути пов'язані з цілями та завданнями, що підлягають вимірюванню. Читайте також:
|
||||||||
|