МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дизельні паливаОсновна відмінність бензинового двигуна від дизеля полягає всумішоутворенні й процесі згоряння. Сполуки, що підвищують октанове число бензину, зменшують цетанове число дизельного палива, тобто погіршують процес згоряння і спричиняють "жорстку" роботу дизеля. Добавки всіляких виробництв, що пропонуються для покращення процесу згоряння палива для дизеля і бензинового двигуна, викликають великий сумнів у їх ефективності, бо одна і та ж сполука не може покращувати процес згоряння палива в бензиновому двигуні й дизелі. Основні ускладнення в роботі дизеля виникають, як правило, взимку, хоча можуть бути і влітку. Пуск, нормальна робота дизеля при мінусових температурах повітря залежать від низькотемпературних властивостей. Останні характеризуються температурою помутніння і застигання, граничною температурою фільтрованості. Дизельне пальне прозоре. При охолодженні паливо втрачає прозорість, у його об'ємі з'являється каламуть внаслідок кристалізації парафіну. Парафінова плівка, яка утворюється на фільтрі, не пропускає паливо. При подальшому охолодженні паливо втрачає свою рухомість, воно застигає. Гранична температура фільтрованості більш точно характеризує можливість використання палива при низьких температурах повітря. З метою зниження температури замерзання і граничної температури фільтрованості до дизельного палива можна додати спеціальні присадки-депресатори (вони є у продажу). Депресатор додають у паливо до його помутніння (до початку кристалізації парафінів), бо він не подрібнює кристали, які вже утворилися. Депресатор сприяє утворенню парафінів малого розміру при їх кристалізації. Для досягнення більшого ефекту в зниженні температури застигання і граничної температури фільтрованості дизельне паливо можна змішати з 5-10 % гасу (авіаційного, низькозастигаючого, наприклад, 1-ТС, Т-1) і до цієї суміші додати депресатор. На упаковці присадки-депресатора вказується кількість, яку необхідно додавати (але до помутніння палива!). Суміш дизельного палива з гасом придатна до використання тільки при низьких температурах оточуючого повітря (нижче О °С). При температурах повітря мінус 20 °С і нижче полегшити пуск дизеля можна використанням аерозолю - спеціальної "пускової рідини", яка подається в повітряні фільтри. Ця рідина складається з декількох складових, основні з яких: ефір, компоненти для надання мастильних, антикорозійних властивостей. Не можна додавати до дизельного палива бензин з метою покращення низькотемпературних властивостей. Така суміш призводить до порушення в роботі двигуна - жорсткої роботи (аналогічно детонації в бензиновому двигуні), підвищеного зношування прецизійних пар паливної апаратури, бо бензин є розчинником мастильної плівки, яку утворює дизельне паливо. При використанні дизельного палива із вмістом бензину зростає токсичність відпрацьованих газів. Вміст бензину в дизельному паливі можна визначити за температурою спалаху (це - лабораторне дослідження). Корозія паливної апаратури, неможливість пуску або зупинка двигуна після його пуску можуть бути наслідком вмісту води в паливі. Виявити воду в паливі можна підігрівом добре перемішаного палива і залитого в пробірку. Для цього заливають паливо на 1/4-1/3 висоти пробірки, нахиляють на 45° отвором від себе і підігрівають дно пробірки сірником (1-2 штуки) або запальничкою. При наявності води утворюється піна і чути потріскування. Таке паливо використовувати не можна, якщо немає можливості видалити воду. У продажу є водопоглинаючі присадки, їх можна додавати до палива у випадку вмісту невеликої кількості води. Додають такі присадки безпосередньо в паливний бак, а не для зберігання. Під час зберігання (тиждень і більше) знову можливе виділення води, яка руйнує паливну апаратуру, "насичує" фільтри і не пропускає палива (див. 3. 2). Корозійне зношування двигуна значно залежить від вмісту сірки в паливі. Перед тим як заправляти бак дизельним паливом, слід переконатися, за даними паспорта якості, що вміст сірки не перевищуює 0,2% ДСТУ 3866-99 "Паливо дизельне. Технічні умови" передбачає випуск палив декількох видів залежно від вмісту сірки, тому слід звертати увагу на її кількість у паливі. Сірка - це корозія, нагароутворення, підвищення токсичності відпрацьованих газів, погіршення антикорозійних властивостей моторної оливи. Використання промивачів паливної системи дизелів для видалення смолистих відкладень (за рекламою - дуже корисних і ефективних), як правило, дає протилежний ефект зношування прецизійних пар, для яких дизельне паливо є мастильним матеріалом. Всі промивачі мають у своєму складі сильнодіючі розчинники, які змивають мастильну плівку. Тож доводиться іноді міняти паливну апаратуру після її "промивки". Не слід самостійно без визначення якості палива, відповідних досліджень і знань додавати до дизельного палива додаткові присадки, компоненти (наприклад, для повноти згоряння, запобігання нагароутворення чи корозії та інш. ), бо можна отримати протилежний ефект. Читайте також:
|
||||||||
|