МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення фракційного складу дизельного палива.
На пуск двигуна в значній мірі впливає наявність в дизельному паливі легких фракцій. Але сильне полегшення фракційного складу тобто, додаток керосину або бензину впливає на збільшеність періоду затримання самоспалахування. При цьому різко зменшуються мастильні властивості дизельного палива. Випаровування дизельних палив впливає на повноту згорання, економічність його використання, запуск і роботу двигуна, нагаро- і лакоутворення, знос двигуна, склад відпрацьованих газів, витрата масла. Паливо подається під тиском в камеру згорання через форсунку, розпадаючись в результаті цього на дрібні краплі. Краплі, що летять, перемішуються з повітрям, нагріваються і випаровуються. Згорання палива відбувається в газоподібному стані. Час, що відводиться на згорання палива в швидкохідних дизелях, приблизно в 10 разів менше, ніж в карбюраторних двигунах з тією ж частотою обертання. Випаровування палива оцінюється фракційним складом. При визначенні фракційного складу дизельного палива фіксують температуру початку кипіння, перегонки 50 і 90%, температуру кінця кипіння (96%), вимірюють залишок після перегонки і підраховують втрати. При визначенні фракційного складу дизельного пального, останне в кількості 100 мл вимірюють сухим чистим мірним циліндром та обережно переливають у колбу, котру з'єднують за допомогою пробки з трубкою холодильника. У горловину колби перед з'єднанням з холодильником установлюють термометр. Колбу містять на колбонагрівач та закривають кожухом (рис. 1.2). Мірний циліндр з залишком дизельного палива встановлюють під зливний кінець трубки холодильника, зачиняють отвір циліндру ватою для зменшення витрат парів дизельного палива. Включають колбонагрівач, регулюючи відстань від колби так щоб перша крапля конденсату впала через 5…10 хвилин. Охолоджується холодильник проточною водою. Температура при якій падає перша крапля конденсату у мірний циліндр називається температурою початку кипіння. Швидкість перегонки повинна бути 4...5 мл/хв (20…25 капель за 10 секунд). Після запису температури початку кипіння визначають температуру викіпання 10 % дизельного палива (10 мл конденсату в мірному циліндрі). Потім вимірюють температуру кипіння 50% і 98% дизельного палива відповідно 50 мл та 90 мл конденсату у мірному циліндрі. Для будови кривої розгонки кінця кипіння дизельного палива фіксується по максимальній температурі перегонки. Після набування максимальної температури перегонки вона буде зменшуватися із-за відсутності парів дизельного палива. Після визначення температури кінця кипіння відключають колбонагрівач та після охолодження вимірюють кількість залишку, підраховують витрати при перегонці (різницю між 100 мл бензину та сумою конденсату і залишку). Для відбудови кривої розгонки відкладають по вісі абсцис температуру, а ординат – кількість конденсату при цій температурі.
Читайте також:
|
||||||||
|