Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Трансмісійні оливи

За умов експлуатації трансмісійні оливи поділяють на дві основних групи: для спірально-конічних, зубчастих і гіпоїдних передач. Умови роботи оливи в гіпоїдних передачах більш жорсткі. Тому оливи, призначені для спірально-конічних передач, не можна вико­ристовувати в гіпоїдних передачах.

Позначення і призначення трансмісійних олив див. 5. 3.

Оливи однакового призначення з однаковими в'язкісно-температурними властивостями різних фірм-виготовлювачів не можна змішувати внаслідок можливої несумісності присадок (якщо на це немає дозволу).

Синтетичні оливи мають такі самі призначення, як і мінеральні. Відрізняються вони від мінеральних рівнем в'язкості. В Україні використовують синтетичні оливи SAE 75W90. Синтетичні оливи не можна змішувати з мінеральними, якщо вони виготовлені однією фірмою і нема рекомендацій щодо можливості їх змішування.

Всі оливи, в яких рівень в'язкості закінчується на 140, наприклад, SAE 85W140, мають інше призначення, вони не для легкових автомобілів.

Якісні трансмісійні оливи мають у своєму складі весь комплекс присадок і добавок, необхідних для забезпечення нормальної роботи агрегату, і не потребують жодних додаткових їх введень. Додаткові кількості таких компонентів, що пропонують деякі "реалізатори" свого товару, можуть принести шкоду агрегату.

При виявленні шуму, незадовільної роботи передач, які виникли внаслідок довгочасного зношування (а не у нові!), до складу оливи можна додавати модифікатори тертя (протизношувальні присадки-добавки), що містять у своєму складі м'які метали чи їх оксиди, дисульфід молібдену. Треба бути дуже уважним при виборі таких добавок. Якщо в рекомендаціях з використання вказано, що "перед використанням необхідно перемішувати" компонент, який пропо­нується для додавання до оливи, його купувати і використовувати не треба.

В автоматичних коробках передач виробництва GM (General Motors) використовують ATF, на яких першим є напис "DEXRON" або "Allison", або за призначенням у переліку повинно бути першим "GM" (чи повна назва).

В автоматичних коробках передач виробництва FORD використовують ATF, на яких першим є напис "Мегсоп", або за призначенням в переліку першим повинно стояти "FORD.

Використовувати ATF слід тільки за призначенням, змішувати ці рідини не слід, щоб уникнути підвищеного зношування автоматичної коробки передач і виникнення витікання ATF.

 


Читайте також:

  1. Відпрацювання і заміні оливи
  2. МОТОРНІ ОЛИВИ
  3. Моторні оливи
  4. Перевірка рівня трансмісійної оливи
  5. СИНТЕТИЧНІ ОЛИВИ
  6. Тема 5 . Оливи для двигунів внутрішнього згоряння.
  7. Тема 6. Трансмісійні оливи.
  8. ТРАНСМІСІЙНІ ОЛИВИ
  9. Трансмісійні ускладнення, пов’язані з інфікуванням хворого кров’ю донора
  10. Фільтр моторної оливи




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моторні оливи | Охолоджувальні рідини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.