МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
CROSSWORDEx.10. Use the clues to solve the puzzle ACROSS SPEAKING ACTIVITIES Ex.11. JYou are participating in a student conference. Make a report on one of the following topics: P History of musical notation P Key signature P Basic elements of musical notation WRITING ACTIVITIES Ex.12. ? Read the text and make summary of it. Elements of the staff A staff (in British English, also stave) is generally presented with a clef, which indicates the particular range of pitches encompassed by the staff. A treble clef placed at the beginning of a line of music indicates that the lowest line of the staff represents the note E above middle C, while the highest line represents the note F one octave higher. Other common clefs include the bass clef (second G below middle C to A below middle C), alto clef (F below middle C to G above middle C) and tenor clef (D below middle C to E above middle C). These last two clefs are examples of C clefs, in which the line pointed to by the clef should be interpreted as a middle C. in a similar fashion, the treble clef points to a G and the bass clef points to an F. In early music, the clef was written as a letter and its location on the staff was chosen by the writer. The treble clef and bass clef used today are stylized versions of the letters G and F respectively. Their locations are now standardized. Unusual clefs are used for certain requirements, such as the low G clef used for classical guitar music and tenor parts in choral music. Following the clef, the key signature on a staff indicates the key of the staff by specifying certain notes to be held flat or sharp throughout the piece, unless otherwise indicated. The key signature is presented in the order of the circle of fifth, with flats B-E-A-D-G-C-F and sharps in the opposite order, F-C-G-D-A-E-B. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|