МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Суспільне життя людиниЛюдина і природа Свідомість і пізнання Свідомість пізнання Світ та особливості його існування Душевне життя і духовність людини Ідеали в житті людини. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільно–історичному процесі. 9. Поняття творчості, свободи і відповідальності………………………………….27 10. Повнота та щастя життя…………………………………………………………31 11. Поняття світу………………………………………………………………………33 12. Людина і Космос, Всесвіт і Земля……………………………………………….35
Розвиток уявлень про світ. Поняття матеріального та ідеального. Рух як загальний спосіб існування світу. Людина і космос. Всесвіт і Земля. Природний і духовний світ.Поняття матеріального і ідеального. Поняття форми руху. Рух і спокій. Рух і розвиток. Простір і час. Проблема єдності світу.
13. Поняття матеріального та ідеального…………………………………………..39 14. Рух як загальний спосіб існування світу……………………………………….43 15. Простір і час………………………………………………………………………...50 16. Проблема єдності світу…………………………………………………………….53
Проблема відношення душі і тіла. Почуття, інтелект,воля. Ідеали в житті дитини. Честь,совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність. Прихильність як прояв духовності. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільстві. 17. Поняття "дух", "душа", "духовність". Співвідношення духовного і тілесного……………………………………………………………………………56 18. Почуття, інтелект, воля. Ідеали в житті людини………………………………62 19. Честь, совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність………………65 20. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини…………………..72 21. Прекрасне і потворне……………………………………………………………...76 22. Добро і зло — вінець духовності…………………………………………………78
Розуміння свідомості. Структура свідомості. Свідомість і праця. Суспільний характер свідомості. Ідеальність та соціальність свідомості. Людина і природа. Суб’єкт і об’єкт пізнання. Розуміння істини. Розуміння закону. Гуманістичний характер пізнання. 23. Розуміння свідомості………………………………………………………………81 24. Структура свідомості. Свідоме і несвідоме…………………………………….84 25. Свідомість і праця. Спілкування і мова………………………………………..88 26. Суспільний характер свідомості…………………………………………………92 27. Що таке пізнання?....................................................................................................94 28. Розуміння істини. Істина та її критерії………………………………………….99 29. Розуміння методу пізнання та закону………………………………………….101
Природа як сукупність об’єктивних умов існування людства. Розуміння біосфери і ноосфери. Сучасні екологічні проблеми. Демографічні проблеми суспільства.Виживання людини й людства. 30. Що таке природа?...................................................................................................104 31. Історичний розвиток уявлень про природу…………………………………...107 32. Розуміння біосфери та ноосфери………………………………………………..110 33. Природа як сукупність об'єктивних умов існування людства……………..113 34. Природа як об'єкт знання і пізнання…………………………………………..118 35. Виживання людини і людства — нагальна проблема сучасності………….121
Суспільство як само організована система. Діяльність і спілкування. Соціальна структура, її основні елементи. Поняття соціальної групи. Поняття етносу. Прогрес і періодизація суспільного розвитку. 36.Поняття "суспільство","суспільне", "соціальне", "соціум". Суспільство як самоорганізована система………………………………………………………..124 37. Соціальна структура, її основні елементи…………………………………….129 38. Сім'я в соціальній структурі суспільства……………………………………..135 39. Поняття етносу. Рід, плем'я, народність, нація………………………………138 40. Роль ментальності в життєдіяльності суспільства…………………………..142 41. Особливості історичного розвитку українського етносу та нації………….144 42. Прогрес і періодизація суспільного розвитку………………………………...147
Читайте також:
|
||||||||
|