МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Суспільне життя людиниЛюдина і природа Свідомість і пізнання Свідомість пізнання Світ та особливості його існування Душевне життя і духовність людини Ідеали в житті людини. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільно–історичному процесі. 9. Поняття творчості, свободи і відповідальності………………………………….27 10. Повнота та щастя життя…………………………………………………………31 11. Поняття світу………………………………………………………………………33 12. Людина і Космос, Всесвіт і Земля……………………………………………….35
Розвиток уявлень про світ. Поняття матеріального та ідеального. Рух як загальний спосіб існування світу. Людина і космос. Всесвіт і Земля. Природний і духовний світ.Поняття матеріального і ідеального. Поняття форми руху. Рух і спокій. Рух і розвиток. Простір і час. Проблема єдності світу.
13. Поняття матеріального та ідеального…………………………………………..39 14. Рух як загальний спосіб існування світу……………………………………….43 15. Простір і час………………………………………………………………………...50 16. Проблема єдності світу…………………………………………………………….53
Проблема відношення душі і тіла. Почуття, інтелект,воля. Ідеали в житті дитини. Честь,совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність. Прихильність як прояв духовності. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільстві. 17. Поняття "дух", "душа", "духовність". Співвідношення духовного і тілесного……………………………………………………………………………56 18. Почуття, інтелект, воля. Ідеали в житті людини………………………………62 19. Честь, совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність………………65 20. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини…………………..72 21. Прекрасне і потворне……………………………………………………………...76 22. Добро і зло — вінець духовності…………………………………………………78
Розуміння свідомості. Структура свідомості. Свідомість і праця. Суспільний характер свідомості. Ідеальність та соціальність свідомості. Людина і природа. Суб’єкт і об’єкт пізнання. Розуміння істини. Розуміння закону. Гуманістичний характер пізнання. 23. Розуміння свідомості………………………………………………………………81 24. Структура свідомості. Свідоме і несвідоме…………………………………….84 25. Свідомість і праця. Спілкування і мова………………………………………..88 26. Суспільний характер свідомості…………………………………………………92 27. Що таке пізнання?....................................................................................................94 28. Розуміння істини. Істина та її критерії………………………………………….99 29. Розуміння методу пізнання та закону………………………………………….101
Природа як сукупність об’єктивних умов існування людства. Розуміння біосфери і ноосфери. Сучасні екологічні проблеми. Демографічні проблеми суспільства.Виживання людини й людства. 30. Що таке природа?...................................................................................................104 31. Історичний розвиток уявлень про природу…………………………………...107 32. Розуміння біосфери та ноосфери………………………………………………..110 33. Природа як сукупність об'єктивних умов існування людства……………..113 34. Природа як об'єкт знання і пізнання…………………………………………..118 35. Виживання людини і людства — нагальна проблема сучасності………….121
Суспільство як само організована система. Діяльність і спілкування. Соціальна структура, її основні елементи. Поняття соціальної групи. Поняття етносу. Прогрес і періодизація суспільного розвитку. 36.Поняття "суспільство","суспільне", "соціальне", "соціум". Суспільство як самоорганізована система………………………………………………………..124 37. Соціальна структура, її основні елементи…………………………………….129 38. Сім'я в соціальній структурі суспільства……………………………………..135 39. Поняття етносу. Рід, плем'я, народність, нація………………………………138 40. Роль ментальності в життєдіяльності суспільства…………………………..142 41. Особливості історичного розвитку українського етносу та нації………….144 42. Прогрес і періодизація суспільного розвитку………………………………...147
Читайте також:
|
||||||||
|