Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суспільне життя людини

Людина і природа

Свідомість і пізнання

Свідомість пізнання

Світ та особливості його існування

Душевне життя і духовність людини

Ідеали в житті людини. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільно–історичному процесі.

9. Поняття творчості, свободи і відповідальності………………………………….27

10. Повнота та щастя життя…………………………………………………………31

11. Поняття світу………………………………………………………………………33

12. Людина і Космос, Всесвіт і Земля……………………………………………….35

 

Розвиток уявлень про світ. Поняття матеріального та ідеального. Рух як загальний спосіб існування світу. Людина і космос. Всесвіт і Земля. Природний і духовний світ.Поняття матеріального і ідеального. Поняття форми руху. Рух і спокій. Рух і розвиток. Простір і час. Проблема єдності світу.

 

13. Поняття матеріального та ідеального…………………………………………..39

14. Рух як загальний спосіб існування світу……………………………………….43

15. Простір і час………………………………………………………………………...50

16. Проблема єдності світу…………………………………………………………….53

 

 

 

 

Проблема відношення душі і тіла. Почуття, інтелект,воля. Ідеали в житті дитини. Честь,совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність. Прихильність як прояв духовності. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільстві.

17. Поняття "дух", "душа", "духовність". Співвідношення духовного і тілесного……………………………………………………………………………56

18. Почуття, інтелект, воля. Ідеали в житті людини………………………………62

19. Честь, совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність………………65

20. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини…………………..72

21. Прекрасне і потворне……………………………………………………………...76

22. Добро і зло — вінець духовності…………………………………………………78

 

 

Розуміння свідомості. Структура свідомості. Свідомість і праця. Суспільний характер свідомості. Ідеальність та соціальність свідомості. Людина і природа. Суб’єкт і об’єкт пізнання. Розуміння істини. Розуміння закону. Гуманістичний характер пізнання.

23. Розуміння свідомості………………………………………………………………81

24. Структура свідомості. Свідоме і несвідоме…………………………………….84

25. Свідомість і праця. Спілкування і мова………………………………………..88

26. Суспільний характер свідомості…………………………………………………92

27. Що таке пізнання?....................................................................................................94

28. Розуміння істини. Істина та її критерії………………………………………….99

29. Розуміння методу пізнання та закону………………………………………….101

 

 

Природа як сукупність об’єктивних умов існування людства. Розуміння біосфери і ноосфери. Сучасні екологічні проблеми. Демографічні проблеми суспільства.Виживання людини й людства.

30. Що таке природа?...................................................................................................104

31. Історичний розвиток уявлень про природу…………………………………...107

32. Розуміння біосфери та ноосфери………………………………………………..110

33. Природа як сукупність об'єктивних умов існування людства……………..113

34. Природа як об'єкт знання і пізнання…………………………………………..118

35. Виживання людини і людства — нагальна проблема сучасності………….121

 

Суспільство як само організована система. Діяльність і спілкування. Соціальна структура, її основні елементи. Поняття соціальної групи. Поняття етносу. Прогрес і періодизація суспільного розвитку.

36.Поняття "суспільство","суспільне", "соціальне", "соціум". Суспільство як самоорганізована система………………………………………………………..124

37. Соціальна структура, її основні елементи…………………………………….129

38. Сім'я в соціальній структурі суспільства……………………………………..135

39. Поняття етносу. Рід, плем'я, народність, нація………………………………138

40. Роль ментальності в життєдіяльності суспільства…………………………..142

41. Особливості історичного розвитку українського етносу та нації………….144

42. Прогрес і періодизація суспільного розвитку………………………………...147

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  4. А. 5-7 день життя.
  5. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  6. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  7. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  8. Адаптації до паразитичного способу життя
  9. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  12. Акустичні поля людини




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступ. Роль природно-історичного середовища і спадковості у формуванні і розвиткові людини | Сутність та походження людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.