Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суспільне життя людини

Людина і природа

Свідомість і пізнання

Свідомість пізнання

Світ та особливості його існування

Душевне життя і духовність людини

Ідеали в житті людини. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільно–історичному процесі.

9. Поняття творчості, свободи і відповідальності………………………………….27

10. Повнота та щастя життя…………………………………………………………31

11. Поняття світу………………………………………………………………………33

12. Людина і Космос, Всесвіт і Земля……………………………………………….35

 

Розвиток уявлень про світ. Поняття матеріального та ідеального. Рух як загальний спосіб існування світу. Людина і космос. Всесвіт і Земля. Природний і духовний світ.Поняття матеріального і ідеального. Поняття форми руху. Рух і спокій. Рух і розвиток. Простір і час. Проблема єдності світу.

 

13. Поняття матеріального та ідеального…………………………………………..39

14. Рух як загальний спосіб існування світу……………………………………….43

15. Простір і час………………………………………………………………………...50

16. Проблема єдності світу…………………………………………………………….53

 

 

 

 

Проблема відношення душі і тіла. Почуття, інтелект,воля. Ідеали в житті дитини. Честь,совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність. Прихильність як прояв духовності. Прекрасне і потворне. Добро і зло в суспільстві.

17. Поняття "дух", "душа", "духовність". Співвідношення духовного і тілесного……………………………………………………………………………56

18. Почуття, інтелект, воля. Ідеали в житті людини………………………………62

19. Честь, совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність………………65

20. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини…………………..72

21. Прекрасне і потворне……………………………………………………………...76

22. Добро і зло — вінець духовності…………………………………………………78

 

 

Розуміння свідомості. Структура свідомості. Свідомість і праця. Суспільний характер свідомості. Ідеальність та соціальність свідомості. Людина і природа. Суб’єкт і об’єкт пізнання. Розуміння істини. Розуміння закону. Гуманістичний характер пізнання.

23. Розуміння свідомості………………………………………………………………81

24. Структура свідомості. Свідоме і несвідоме…………………………………….84

25. Свідомість і праця. Спілкування і мова………………………………………..88

26. Суспільний характер свідомості…………………………………………………92

27. Що таке пізнання?....................................................................................................94

28. Розуміння істини. Істина та її критерії………………………………………….99

29. Розуміння методу пізнання та закону………………………………………….101

 

 

Природа як сукупність об’єктивних умов існування людства. Розуміння біосфери і ноосфери. Сучасні екологічні проблеми. Демографічні проблеми суспільства.Виживання людини й людства.

30. Що таке природа?...................................................................................................104

31. Історичний розвиток уявлень про природу…………………………………...107

32. Розуміння біосфери та ноосфери………………………………………………..110

33. Природа як сукупність об'єктивних умов існування людства……………..113

34. Природа як об'єкт знання і пізнання…………………………………………..118

35. Виживання людини і людства — нагальна проблема сучасності………….121

 

Суспільство як само організована система. Діяльність і спілкування. Соціальна структура, її основні елементи. Поняття соціальної групи. Поняття етносу. Прогрес і періодизація суспільного розвитку.

36.Поняття "суспільство","суспільне", "соціальне", "соціум". Суспільство як самоорганізована система………………………………………………………..124

37. Соціальна структура, її основні елементи…………………………………….129

38. Сім'я в соціальній структурі суспільства……………………………………..135

39. Поняття етносу. Рід, плем'я, народність, нація………………………………138

40. Роль ментальності в життєдіяльності суспільства…………………………..142

41. Особливості історичного розвитку українського етносу та нації………….144

42. Прогрес і періодизація суспільного розвитку………………………………...147

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  4. А. 5-7 день життя.
  5. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  6. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  7. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  8. Адаптації до паразитичного способу життя
  9. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  12. Акустичні поля людини




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступ. Роль природно-історичного середовища і спадковості у формуванні і розвиткові людини | Сутність та походження людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.