Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Магістерські роботи

1. Джерела природоресурсного законодавства;

2. Становлення та розвиток природноресурсового законодавства в Україні

3. Правові звичаї та традиції як джерела природоресурсного права України;

4. Правові аспекти співвідношення природоресурсного, екологічного та земельного права;

5. Речові права в природоресурсному праві;

6. Правове регулювання розрахунку розміру цивільної відповідальності за порушення природноресурсового законодавства;

7. Процесуальні аспекти природоресурсних правовідносин;

8. Правові аспекти загального використання природних ресурсів;

9. Дозвільна система у використання природних ресурсів.

10. Міжнародно-правова відповідальність у галузі охорони навколишнього природного середовища;

11. Правовий режим використання та охорони природних ресурсів виключної (морської) економічної зони України;

12. Система державних органів управління у сфері використання та охорони природних ресурсів;

13. Правове значення планування використання природних ресурсів;

14. Правове регулювання власності іноземців на природні ресурси України;

15. Правовий режим використання природних ресурсів екологічно уражених об’єктів і природних комплексів

16. Правовий режим використання природних ресурсів у лікувально-оздоровчих місцевостях;

17. Правове регулювання використання альтернативних джерел енергії;

18. Правове регулювання використання генетично модифікованих організмів

19. Особливості правового режиму використання природних ресурсів вільних економічних зон туристсько-рекреаційного типу

20. Правове регулювання ведення державних кадастрів природних ресурсів

21. Правові засади гірничої концесії

21 Правова охорона лісів Карпатського регіону України

22 Правове регулювання здійснення платежів за користування природними ресурсами

23 Правовий режим використання природних ресурсів рекреаційних зон

24 Право громадян на здійснення загального і спеціального використання природних ресурсів.

25 Правове регулювання сервітуту за цивільним, земельним і лісовим законодавством;

 


 

ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дипломні роботи | ДО ЗАЛІКУ З ПРИРОДОРЕСУРСНОГО ПРАВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.