МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зовнішнє середовище прямої діїАналіз середовища прямої дії підприємств сфери послуг припускає аналіз тих факторів зовнішнього середовища, з якими підприємство знаходиться в безпосередній взаємодії. Безпосередньо та найбільш часто з підприємством сфери послуг, як з виробничою системою (де витрати ресурсів поєднуються для одержання продукту), контактують такі групи факторів зовнішнього середовища, як: споживачі, постачальники, конкуренти, "контактні аудиторії". Важливо підкреслити, що організація може впливати на характер і зміст взаємодії з факторами середовища прямої дії і, тим самим, активно брати участь у формуванні додаткових можливостей і в запобіганні загроз її подальшому існуванню. Аналіз споживачів як компоненти безпосереднього оточення організації, у першу чергу, має своїм завданням складання профілю тих, хто купує продукт, реалізований організацією. Вивчення споживачів дозволяє організації краще усвідомити те, який продукт найбільшою мірою буде сприйматися споживачами, на який обсяг продажів може розраховувати організація, якою мірою споживачі прихильні до продукту саме даної організації, наскільки можна розширити коло потенційних покупців і т.ін.[27-30] Профіль споживачів підприємства сфери послуг може бути складений за наступними характеристиками: – географічне місце розташування стосовно підприємства; – демографічні характеристики (вік, освіта, сфера діяльності та т.п.); – соціально-психологічні характеристики (положення в суспільстві, стиль поводження, смаки, звички і т.п.); – відношення до послуг (як оцінює якість обслуговування); - чутливість споживача до ціни на послуги. Під постачальниками розуміється ціла група різних за своєю природою організацій і окремих осіб, що приймають участь у процесі матеріально-технічного забезпечення виробничої та комерційної діяльності підприємства. Постачальники забезпечують підприємства різною сировиною, напівфабрикатами, покупними товарами, енергетичними, інформаційними ресурсами, фінансами і т.ін., від них залежить ефективність роботи підприємства, собівартість і якість виробленого підприємством продукту. При доборі постачальників важливо глибоко і всебічно вивчити їхню діяльність, їхній потенціал, для того, щоб зуміти побудувати такі відносини з ними, що забезпечували б організації максимум сили. Постачальниками для підприємств сфери послуг є: 1) підприємства харчової, легкої промисловості; 2) оптові фірми; 3) спеціалізовані фірми (що реалізують один вид ресурсу). З огляду на обмежені обсяги виробництва, підприємства сфери послуг частину необхідних товарів можуть придбати самостійно по мірі необхідності в роздрібній торгівлі [32]. Експерту пропонується оцінювати фактор «постачальники», виділяючи наступні складові: рівень спеціалізації постачальника; вартість ресурсу, що поставляється; гарантія якості постачань; часовий графік постачання; пунктуальність і обов'язковість виконання умов постачання. Вивчення фактору «конкуренти» займає особливе місце в стратегічному аналізі середовища прямого впливу для сфери послуг. Оскільки конкурентна боротьба між підприємствами ведеться не лише за ринки збуту послуг, але і за трудові ресурси, товари, аналіз даного фактору становить винятковий інтерес. Знаючи сильні та слабкі сторони своїх конкурентів, підприємству набагато легше розробляти власну стратегію діяльності. Аналіз і оцінка діяльності фірм-конкурентів проводиться на підставі загальних зведень, а також з урахуванням обсягів діяльності, життєвого циклу підприємств-конкурентів, а значить наявного практичного досвіду роботи, особливостей їхньої асортиментної політики, цінової політики, рівня якості обслуговування і т.п. Важливо визначити найбільш значущі переваги кожного підприємства-конкурента. Серед факторів середовища прямої дії для підприємств сфери послуг досліджується фактор "контактні аудиторії". Оскільки підприємства сфери послуг є специфічними об'єктами управління, то їхні контактні аудиторії будуть представлені багатьма контролюючими державними органами, а також громадськими організаціями. "Перелік" контактних аудиторій для підприємств сфери послуг досить об'ємний. Це санітарно-епідеміологічні служби, пожежні служби, податкові інспекції, служби охорони навколишнього середовища, технічного нагляду, державна служба та громадська організація по захисту прав споживачів, а також місцеві органи управління, що займаються питаннями сфери послуг, органи метрології та сертифікації послуг сфери послуг. При наявності такої кількості «контактних аудиторій» експерту необхідно розглядати ефективність їхніх взаємин з підприємствами сфери послуг [33-35]. Читайте також:
|
||||||||
|