ПОРЯДОК ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА В СЕМЕСТРІ
Максимальна кількість балів, які може набрати студент за результатами поточної роботи - 50 балів.
Для денної форми навчання:
Об’єкти контролю:
1)максимальна кількість балів, яку студент може набрати на семінарських заняттях - до 30 балів;
Максимальна кількість балів, яку може набрати студент на одному семінарському занятті дорівнює –«2» балам. Ряд залікових оцінок залежно від якості виконання студентом завдань - 2; 1; 0.
Кількість балів, отриманих студентами на кожному семінарському занятті сумується і включається в загальну суму балів поточної успішності разом з балами за модульні контрольні роботи, виконання завдань самостійної та індивідуальної роботи тощо.
2)виконання завдань – до 10 балів;
включає:
індивідуальне завдання
ü виконання індивідуальних завдань наукового характеру – 5 балів; або
ü виконання індивідуальних завдань практичного характеру – 5 балів;
завдання
ü підготовка програмного матеріалу (тем, питань), який відводиться на самостійне вивчення – 5 балів;
3)виконання модульних завдань – до 10 балів
включає 2 модулі (перший модуль – 5 балів; другий модуль – 5 балів)
Для заочної форми навчання:
Об’єкти контролю:
1) систематична та активна робота на контактних заняттях під час сесії (в тому числі виконання модульних (контрольних) робіт) – до 25 балів;
2) виконання індивідуальних завдань в міжсесійний період – до 25 балів.
За результатами виконання зазначених завдань студент набирає до 50 балів, які зараховуються при підведенні підсумків по дисципліні (додаються до результатів іспиту).
Студент допускається до складання іспиту, незалежно від кількості одержаних в результаті поточного контролю балів.
Порядок і критерії оцінювання знань студентів
При проведенні модульного контролю
Матеріали для модульного контролю знань включають два модулі(блоки).
Кожне модульне завдання може включати одне або кілька (не більше 2) програмних питань, або одне практичне завдання, або два блоки тестів.
Кожне модульне завдання оцінюється в 10, 5 або 0 балів.
Для студентів денної форми навчання: на кожен модульний контроль виносяться одне або два модульні завдання