МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2. Мова і професіяДенне відділення Українська мова: історія та сучасність Денне відділення Тема 1. Українська мова: історія та сучасність Змістовий модуль 1. Законодавчі та нормативно-стильові основи професійного спілкування Денне відділення (Заняття ІІ) 1. Українська мова серед інших мов світу. 2. Основні етапи розвитку української мови. 3. Державна політика щодо української мови Студенти мають знати: основні етапи розвитку української мови; різні погліди щодо цього; документи, які регламентують розвиток і функціонування української мови Студенти мусять вміти: самостійно опрацьовувати літературу; відшукувати потрібну інформацію, будувати власне висловлювання, готувати реферат. Основна література 1.Зубков М. Г. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 9-12. Додаткова література 1.Сучасна українська мова / За ред. О. Пономарева. – К., 2001. 2. Українська мова. Енциклопеція. – К., 2000. 3. Ющук І. Українська мова. – К., 2003. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Підготувати реферат на тему: «Історія розвитку української мови». Вимоги: обсяг не менше 10 сторінок, параметри сторінки: формат А 4, всі поля – 2 см, міжрядковий інтервал – 1,5, кегль 14, абзацний відступ 1 см. (Факультет образотворчого мистецтва) (Заняття ІІІ) 1. Поняття літературна мова. 2. Стилі сучасної української літературної мови. 3. Функції сучасного професійного мовлення.
Студенти мають знати: що таке літературна мова; поняття діалекту; що таке стиль. Студенти мають вміти: будувати висловлювання в основних стилях мовлення; дотримувати норм української літературної мови. Основна література 1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 14, С. 19-30. 2. Зубков М. Г. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 18-31. Додаткова література 1. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 15-20. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Написати 3 тексти за професійним спрямуванням, використовуючи такі стилі: 1) публіцистичний; 2) науковий; 3) офіційно-діловий.
(Факультет образотворчого мистецтва) (Заняття І) 1. Мова і професія. 2. Культура професійного мовлення. Студенти мають знати: основні вимоги до мовлення; особливості професійного спілкування; норми літературної мови; орфоепічні й акцентологічні норми; мовленнєвий етикет спілкування.
Студенти мусять вміти: здійснювати регламентування спілкування, ефективне слухання; застосовувати орфоепічні й акцентологічні норми сучасної української літературної мови в усному спілкуванні; доречно використовувати моделі звертання, привітання, ввічливості, погодження, подяки, прощання тощо.
Основна література 1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17. 2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60.
Додаткова література 1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19. 2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9. 3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992. 4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995. 5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.
Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Письмово підготувати презентацію професії, яку ви освоюєте, навчаючись у виші. Орієнтовний план презентації: · Чим приваблює професія? · Що вам відомо про цю професію? (історичний екскурс) · Наскільки вона важлива, актуальна на сьогодні, на перспективу? · Які ділові, моральні якості допоможуть вам у професійній діяльності? · Ким ви бачите себе в майбутньому? 2. Укласти тлумачний словник професійної лексики (не менше 20 слів-термінів). (Факультет образотворчого мистецтва) Читайте також:
|
||||||||
|