МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Мова і професіяДенне відділення Українська мова: історія та сучасність Денне відділення Тема 1. Українська мова: історія та сучасність Змістовий модуль 1. Законодавчі та нормативно-стильові основи професійного спілкування Денне відділення (Заняття ІІ) 1. Українська мова серед інших мов світу. 2. Основні етапи розвитку української мови. 3. Державна політика щодо української мови Студенти мають знати: основні етапи розвитку української мови; різні погліди щодо цього; документи, які регламентують розвиток і функціонування української мови Студенти мусять вміти: самостійно опрацьовувати літературу; відшукувати потрібну інформацію, будувати власне висловлювання, готувати реферат. Основна література 1.Зубков М. Г. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 9-12. Додаткова література 1.Сучасна українська мова / За ред. О. Пономарева. – К., 2001. 2. Українська мова. Енциклопеція. – К., 2000. 3. Ющук І. Українська мова. – К., 2003. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Підготувати реферат на тему: «Історія розвитку української мови». Вимоги: обсяг не менше 10 сторінок, параметри сторінки: формат А 4, всі поля – 2 см, міжрядковий інтервал – 1,5, кегль 14, абзацний відступ 1 см. (Факультет образотворчого мистецтва) (Заняття ІІІ) 1. Поняття літературна мова. 2. Стилі сучасної української літературної мови. 3. Функції сучасного професійного мовлення.
Студенти мають знати: що таке літературна мова; поняття діалекту; що таке стиль. Студенти мають вміти: будувати висловлювання в основних стилях мовлення; дотримувати норм української літературної мови. Основна література 1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 14, С. 19-30. 2. Зубков М. Г. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 18-31. Додаткова література 1. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 15-20. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Написати 3 тексти за професійним спрямуванням, використовуючи такі стилі: 1) публіцистичний; 2) науковий; 3) офіційно-діловий.
(Факультет образотворчого мистецтва) (Заняття І) 1. Мова і професія. 2. Культура професійного мовлення. Студенти мають знати: основні вимоги до мовлення; особливості професійного спілкування; норми літературної мови; орфоепічні й акцентологічні норми; мовленнєвий етикет спілкування.
Студенти мусять вміти: здійснювати регламентування спілкування, ефективне слухання; застосовувати орфоепічні й акцентологічні норми сучасної української літературної мови в усному спілкуванні; доречно використовувати моделі звертання, привітання, ввічливості, погодження, подяки, прощання тощо.
Основна література 1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17. 2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60.
Додаткова література 1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19. 2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9. 3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992. 4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995. 5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.
Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Письмово підготувати презентацію професії, яку ви освоюєте, навчаючись у виші. Орієнтовний план презентації: · Чим приваблює професія? · Що вам відомо про цю професію? (історичний екскурс) · Наскільки вона важлива, актуальна на сьогодні, на перспективу? · Які ділові, моральні якості допоможуть вам у професійній діяльності? · Ким ви бачите себе в майбутньому? 2. Укласти тлумачний словник професійної лексики (не менше 20 слів-термінів). (Факультет образотворчого мистецтва) Читайте також:
|
||||||||
|