Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Земельне право України

во-картографічний матеріал та розробити проекти землеустрою з коригуванням сівозмін і розробкою бізнес-планів на кожне господарство.

В основі проекту землеустрою господарства повинна зна­ходитись агроекологічна оцінка його території, що забезпечить раціональне використання земель, оптимізацію складу і розмі­щення земельних угідь, сільськогосподарських культур та сис­теми сівозмін.

З метою поліпшення організації використання сільськогос­подарських угідь, охорони і відтворення родючості грунтів у проектах землеустрою обов'язково мають визначитись обсяги щодо вилучення малопродуктивної ріллі з активного обробіт­ку з урахуванням природних, економічних умов конкретного регіону, сільськогосподарського підприємства, даних агро­хімічної паспортизації.

Крім того, в проекті землеустрою повинне бути і правове обгрунтування (встановлення правового режиму та умов кори­стування землею, оформлення прав власності або користування і підготовка документів, які посвідчують це право, створення умов для регулювання внутрішньогосподарських земельних відносин). Важливу роль у складанні проектів землеустрою но­воутворених формувань повинні відіграти філіали Інституту зем­леустрою УААН, які мають певний досвід у проведенні вказа­них робіт, а також необхідні планово-картографічні матеріали.

Із вищевикладеного можна зробити висновок, що в ході земельної реформи роль землеустрою зростає. Безперечно, ця проблема має реалізуватися через нову систему відносин влас­ності на землю та землекористування; механізм економічного управління охороною, раціональним використанням земель та підвищення родючості грунтів; розробку розпорядчих і конт­рольних функцій; системне здійснення землевпорядкування, державного фінансування робіт із землеустрою та охорони зе­мель; застосування економічних важелів впливу на суб'єкти землекористування.


________ Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами

За цих умов вкрай необхідне на державному рівні прийнят­тя законів України "Про землеустрій", "Про охорону земель" і затвердження Національної програми охорони земель до 2010 р.

6. Поняття та зміст державного земельного кадастру

Державний земельний кадастр - це єдина державна систе­ма земельно-кадастрових робіт, яка встановлює процедуру виз­нання факту виникнення або припинення права власності і права користування земельними ділянками та містить су­купність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим цих ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, їх кількісну та якісну характеристику, розподіл серед власників землі та землекористувачів, у тому числі орендарів.

Державний земельний кадастр є основою для ведення всіх інших галузей кадастрів.

Держава в особі спеціально уповноваженого органу вико­навчої влади з питань земельних ресурсів гарантує дос­товірність даних державного земельного кадастру і несе майно­ву відповідальність за шкоду, заподіяну власникам землі і землекористувачам. За видачу недостовірної інформації поса­дові особи притягуються до відповідальності згідно із законом.

Призначенням державного земельного кадастру є визнан­ня факту виникнення або припинення права власності та пра­ва користування земельною ділянкою і забезпечення необхід­ною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і орган­ізацій, а також громадян з метою регулювання земельних відно­син, раціонального використання та охорони земель, визначен­ня розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, еко­номічного та екологічного обгрунтування бізнес-планів та про­ектів землеустрою!


Земельне право України

Основними принципами державного земельного кадастру, як передбачає Земельний кодекс України, є:

? забезпечення повноти відомостей про всі земельні ділян­ки у межах України;

? запровадження єдиної системи просторових координат та ідентифікації земельних ділянок;

? забезпечення єдиної системи земельно-кадастрової інфор­мації та її достовірності.

Відомості державного земельного кадастру підлягають обо­в'язковому застосуванню під час планування використання і охорони земель, у ході відбору оптимальних варіантів ділянок для їх надання і вилучення, у разі вчинення угоди з землею, визначення величини платежів за землю, проведення землеус­трою, оцінки господарської діяльності та здійснення інших за­ходів щодо використання і охорони земель.

Ведення державного земельного кадастру забезпечується проведенням топографогеодезичних, картографічних, ґрунто­вих, геоботанічних та інших обстежень і розслідувань, реєстра­цією землеволодінь та землекористувань і договорів на оренду землі, обліком кількості та якості земель, бонітуванням та еко­номічною оцінкою земель.

Відомості про якісний склад земель, що закладені в кадастрі, складаються із даних, отриманих внаслідок проведення земель­но-кадастрового районування, групування грунтів і класифікації земель на категорії, класи та підкласи в залежності від їх при­родних властивостей і ознак (механічного складу грунтів, рель­єфу, негативних процесів - ерозії, засолення, заболочення, еко­логічних, містобудівних властивостей тощо), що впливають на використання землі. Кожній виділеній групі грунтів земель присвоюється певний показник (бал), який визначає їх по­рівнювальну вартість за природними властивостями.

Державний земельний кадастр ведеться за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів.

Зміст державного земельного кадастру визначається Зе­мельним кодексом України та Положенням про порядок веден­ня Державного земельного кадастру, затвердженого постановою


Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами

Кабінету Міністрів України від 12 січня 1993 р. № 15 із зміна­ми та доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від ЗО січня 1997 р. № 99.

Складовими частинами державного земельного кадастру є:

? кадастрове зонування;

? кадастрові зйомки;

? бонітування грунтів;

? економічна оцінка земель;

? грошова оцінка земельних ділянок;

? реєстрація земельних ділянок і державних актів на право власності та на право користування землею, договорів оренди землі;

 

? облік кількості та якості земель. Кадастрове зонування включає:

? встановлення меж обмежень щодо використання земель;

? встановлення меж кадастрових зон та кварталів;

? встановлення меж оціночних районів та зон;

♦ створення системи кадастрових номерів (кадастрова ну­
мерація земельних ділянок).

Порядок кадастрового зонування визначається Державним комітетом України по земельних ресурсах.

Кадастрові зйомки - це комплекс робіт, що виконуються для визначення правового режиму земельних ділянок та відновлення їх меж.

Кадастрова зйомка включає:

а) геодезичну зйомку земельної ділянки;

б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власни­
ками та землекористувачами;

в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості;

г) встановлення меж часток земельної ділянки, які містять
обтяження та обмеження щодо використання землі;

д) виготовлення кадастрового плану.

Порядок проведення кадастрових зйомок визначається Дер­жавним комітетом України по земельних ресурсах.



Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  3. III. ГРАЖДАНСКОЕ ПРАВО
  4. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  5. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  6. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  7. Q Конституція України від 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України – 1996 - № 30 – Ст. 141
  8. V. Класифікація і внесення поправок
  9. V. Постанови Пленуму Верховного Суду України
  10. VI. Накази Генерального прокурора України
  11. VI. УГОЛОВНОЕ ПРАВО И УГОЛОВНЫЙ ПРОЦЕСС
  12. XII. Право на першочергове зарахування




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами | Земельне право України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.