диференційованій до бала бонітету грунту. Для цього, насамперед, необхідно визначити показник грошової оцінки земель на загальнодержавному рівні, а потім диференціювати його за балами бонітету для кожної земельної ділянки. Це відображатиме ЇЇ нормативну грошову оцінку. Для одержання фактичної грошової оцінки земель потрібно ввести поправочні коефіцієнти на технологічні властивості земель (місцерозташування, рельєф, контурність, енергоємність, кам'янистість). Цей метод значно знижує затрати на виконання оціночних операцій і забезпечує об'єктивними даними про грошову оцінку земель в період між проведенням повторних робіт.
З результатів проведеного дослідження можна зробити загальний висновок: державний земельний кадастр в Україні являє собою єдину систему всебічних даних про землю. Він забезпечує необхідною і вірогідною інформацією всіх споживачів, задовольняючи виробничі потреби, пов'язані з використанням землі. В цьому плані важливе значення має прийнята постанова Кабінету Міністрів України від 2 грудня 1997 р. №1355 "Про Програму автоматизованої системи ведення державного земельного кадастру". Нею передбачається комплекс заходів, спрямованих на автоматизацію інформаційно-технологічних процесів, пов'язаних з оперативним веденням і використанням даних державного земельного кадастру2.
9. Методика грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення
Методика грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 1995 р. № 213 (із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 1995 р. № 864 та від 20 травня 1997 р. №525).
2Гнаткович Д.І. Розвиток науково-методичних положень державного земельного кадастру - інформаційної бази здійснення земельної реформи // Землевпорядний вісник.'- 1998. - №3 - С12-14.