Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції.

Основні шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції представлені на рис. 12.10.


Рис. 12.10. Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції

 

Висновки.Під час вивчення теми «Якість та конкурентоспроможність продукції» особливу увагу слід приділити поняттю якості продукції, значенню її підвищення, механізму оцінки, державному нагляду, а також економічній ефективності підвищення конкурентоспроможності продукції.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  3. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  4. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  5. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  6. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  7. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  8. Аналіз конкурентоспроможності рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем» на російському ринку
  9. Аналіз конкурентоспроможності фірм Ж-Ж. Ламбена
  10. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  11. Аналіз причин аварійності та шляхи її зниження
  12. Аналіз рентабельності продукції.




Переглядів: 2612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика елементів механізму управління якістю продукції | Тема 13. Ціни на товари і послуги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.