Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз конкурентоспроможності рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем» на російському ринку

 

Для розрахунку застосовується метод експертних оцінок.

Мета опитування полягає в оцінці рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем» за обраними параметрами та визначенні питомої ваги даних параметрів у загальній оцінці.

Пропонувалось дати оцінку рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі різних фірм виходячи з десятибальної шкали (0 - найгіршої, 10 - найкращої якості).

 

Зведені результати аналізу конкурентоспроможності рельєфних вінілових шпалер на паперовій основі ЗАТ «Едем»

Та його основних конкурентів на ринку Росії

Назва показника Питома вага, % Оцінка показника
ЗАТ "Едем" Rasch (Німеччина) ВАТ «Білоруські шпалери» ТОВ «КОФ «Палітра»
Дизайнерське мистецтво
Зносостійкість
Міцність
Термін служби
Стійкість до ультрафіолету
Ціна за 1 м2, $   1,95 2,2 1,8 2,02
Груповий індекс за технічними параметрами x x      
Груповий індекс за економічними параметрами x x      
Інтегральний індекс конкурентоспроможності          

 

Розв’язок

Практична робота № 6

РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТОВАРУ МЕТОДОМ ВИЗНАЧЕННЯ


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  5. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  8. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  9. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  10. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  11. SWOT-аналіз у туризмі
  12. SWOT-аналіз.




Переглядів: 748

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ | ТОЧКИ БЕЗЗБИТКОВОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.