МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відмова у відкритті провадження.Про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі суддя постановляє ухвалу. Копія ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі невідкладно надсилається особі, яка подала позовну заяву, разом із позовною заявою та усіма доданими до неї матеріалами. Ухвала про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву. Повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається. У разі відмови у відкритті провадження в адміністративній справі з підстави, встановленої пунктом 1 частини першої цієї статті, суд повинен роз'яснити позивачеві, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд такої справи. Другим етапом стадії розгляду справи в суді першої інстанції адміністративно-позовного провадження є попередній розгляд адміністративної справи.Ця стадія бере свій початок одразу після винесення судом ухвали про порушення адміністративної справи і завершується також ухвалою суду - ухвалою в попередньому судовому засіданні. Загальний порядок здійснення процесуальних дії на цій стадії наведено у главі 2 розділу III КАС України «Підготовче провадження». Основним завданням розглядуваної стадії провадження є з'ясування можливості врегулювання спору до судового розгляду, а також забезпечення оперативного, об'єктивного і своєчасного розгляду адміністративної справи. Звичайно, дострокове розв’язання спору – не самоціль. Воно у жодному разі не має завадити об’єктивності та всебічності дослідження обставин справи та правильності прийнятого рішення. Саме тому в коментованій нормі йдеться про розумний строк, тобто про строк, який поряд з оперативністю вирішення справи дозволяє забезпечити його законність та справедливість. З метою реалізації завдань підготовчого провадження КАС України уповноважує суди: · вживати заходи щодо зібрання доказів у справі (зокрема, витребовувати документи та інші матеріали, наводити необхідні довідки); · проводити огляд доказів у місці їх знаходження (в порядку статті 147 КАС України); · призначати експертизу (в порядку статті 81 КАС України); · вирішувати питання про залучення свідків, спеціаліста, перекладача (в порядку статей 65, 67, 68 КАС України);приймати рішення про залучення до справи третіх осіб (в порядку статті 53 КАС України); вирішувати питання про обов’язковість особистої участі у судовому засіданні осіб, які беруть участь у справі; · викликати на судовий розгляд адміністративної справи свідків, експертів, спеціалістів, перекладачів; · проводити попереднє судове засідання (в порядку статті 111 КАС України). Наведений перелік є вичерпним і розширенню не підлягає. Звичайно, здійснення усіх перерахованих заходів не є обов’язковим. З урахуванням обставин справи, наявної доказової бази, поданих клопотань суддя самостійно, на власний розсуд вирішує, котрі з них є доцільними, а котрі – ні. Читайте також:
|
||||||||
|