МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
Інша діяльність у сфері оборони
Фінансування видатків на оборону здійснюється виключно за рахунок коштів Державного бюджету України в обсягах, розмір яких визначається щорічно законом України «Про Державний бюджет України». Розмір видатків Державного бюджету на національну оборону визначається затвердженою Верховною Радою програмою, що залежить від зовнішньої політики держави і співвідношення збройних сил у світі. Фінансування видатків на національну оборону в Україні здійснюється за принципом мінімальної достатності. Фінансування органів і установ, які забезпечують національну оборону, правоохоронну діяльність та безпеку держави, провадиться на підставі кошторисів доходів і видатків. Зведені кошториси розглядаються у Міністерстві фінансів України та включаються до проекту Державного бюджету України. Фінансування видатків на оборону здійснюється через Державне казначейство України. Для цього розпорядником бюджетних коштів у органі Держказначейства відкриваються особові та реєстраційні рахунки. Для установ Міністерства оборони України: - головним розпорядником коштів є міністр оборони України; - розпорядниками коштів другого ступеня є командувачі оперативними командуваннями і видами Збройних сил України; - розпорядниками коштів третього ступеня є командири (начальники) військових частин, установ та організацій; Особові рахунки відкриваються головному розпоряднику та розпорядникам коштів другого рівня. (На цих рахунках відображаються кошти, надані для використання на утримання своєї установи, на централізовані заходи і для перерахування відповідним установам). Реєстраційні рахунки відкриваються розпорядникам коштів усіх ступенів для обліку витрат, передбачених їхніми кошторисами. Кошти на здійснення видатків Міністерства оборони України перераховуються Головним управлінням Держказначейства на рахунки обласних управлінь Держказначейства. Розподіл коштів на обласному рівні здійснює розпорядник другого ступеня. Фінансування органів і установ, які забезпечують національну оборону, проводиться на підставі кошторисів. Крім бюджетних, у зазначених установах можуть бути позабюджетні кошти (спеціальні), але обсяг їх незначний. Найбільшими статтями видатків кошторису є заробітна плата військовослужбовців і вільнонайманих; видатки на утримання військовослужбовців (харчування, обмундирування, витрати на підтримання бойової підготовки); видатки на озброєння та військову техніку. Заробітна плата військовослужбовців залежить від посади і військового звання. Кількість посад військовослужбовців визначається кількістю військових підрозділів (взводів, рот, батальйонів).
2.Система органів влади та управління в Україні. Склад видатків на управління, порядок їхнього планування та фінансування. Однією з функцій держави є управління. В Україні за нинішніх умов створення демократичної правової держави з соціально орієнтованою економікою постало завдання сформувати фективну систему державного управління, оновити зміст діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Виконанню цього завдання має сприяти здійснення адміністративної реформи, яка дасть змогу державі виконувати свої функції з управління економікою. До системи органів державної влади в Україні входять: законодавча, виконавча та судова влада. Видатки на державне управління включають витрати: - на функціонування законодавчої влади (апарату ВРУ, апарату ВР АРК, забезпечення діяльності народних депутатів, апарату Рахункової палати ); - на функціонування виконавчої влади (апарату КМУ, апарату Ради міністрів АРК та її місцевих органів, апарату міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування); - на утримання Президента України та його апарату; - на утримання фінансових та фіскальних органів (ДПС, ДКРС, Державної митної служби, ДКУ); - на загальне планування і статистичні служби; - інші видатки на загальнодержавне управління (виготовлення національної валюти, бланків цінних паперів, орденів, медалей, паспортизація населення, видатки на запровадження нового податкового і бюджетного законодавства). До складу видатків на судову владу належать видатки на утримання: Конституційного та Верховного суду України, обласних, районних, міських судів, Вищого арбітражного суду, арбітражних та військових судів. На утримання органів влади й управління спрямовуються кошти бюджетів усіх рівнів. З державного бюджету фінансуються видатки на функціонування законодавчої, виконавчої і судової влади, утримання Президента та його апарату, фінансових і фіскальних органів, загальне планування і статистичні служби. З республіканського бюджету АРК утримуються органи влади АРК. З обласних, районних і місцевих бюджетів здійснюються видатки на утримання відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування. Планування видатків на утримання органів державного управління здійснюється у формі складання індивідуальних і зведених кошторисів. Разом з кошторисом затверджується штатний розпис, у якому вказується кількість штатних одиниць у розрізі структурних підрозділів, посадові оклади і місячний фонд оплати праці у розрахунку на одну посаду. Кошториси центральних органів виконавчої влади затверджуються Міністерством фінансів. Кошториси і штатні розписи органів виконавчої влади, підпорядкованих міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, затверджуються керівниками цих міністерств. Працівники органів державного управління мають статус державних службовців, оплата їхньої праці здійснюється відповідно до Закону України «Про державну службу України» від 16.12.93р. Державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.
Право на державну службу мають громадяни України незалежно від походження, соціального і майнового стану, расової і національної приналежності, статі, політичних поглядів, релігійних переконань, місця проживання, які одержали відповідну освіту і професійну підготовку та пройшли у встановленому порядку конкурсний відбір, або за іншою процедурою, передбаченою Кабінетом Міністрів України.
Не можуть бути обраними або призначеними на посаду в державному органі та його апараті особи, які: - визнані у встановленому порядку недієздатними; - мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади; - у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами чи свояками; - в інших випадках, встановлених законами України. Прийняття на державну службу, просування по ній службовців, стимулювання їх праці, вирішення інших питань, пов'язаних із службою, проводиться відповідно до категорій посад службовців, а також згідно з рангами, які їм присвоюються. Зарплата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок. Для встановлення посадового окладу спочатку потрібно визначити групу, до якої належить область або місто залежно від чисельності населення (згідно з додатком затвердженим Постановою від 10.06.92р. № 320 «Про віднесення областей та міст до груп за оплатою праці»). Ранги державним службовцям встановлюються залежно від того, до якої категорії віднесена посада. Установлюються такі категорії посад державних службовців:перша категорія- посади перших заступників міністрів, керівників центральних органів виконавчої влади, які не є членами Уряду України, їх перших заступників, Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим, голів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівників Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, заступників керівників Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, інші прирівняні до них посади; (І категорія- 1,2,3 ранг; ІІ кат.-3,4,5 ранг; ІІІ кат.-5,6,7 рант і т.д.).Всього є 15 рангів. Розміри доплат за ранги встановлюються згідно з додатком № 43, передбаченим постановою КМУ від 13.12.99р. № 2283. Ранги, які відповідають посадам першої категорії, присвоюються Президентом України. Ранги, які відповідають посадам другої категорії, присвоюються Кабінетом Міністрів України. Ранги, які відповідають посадам третьої—сьомої категорій, присвоюються керівником державного органу, в системі якого працює державний службовець. Для присвоєння чергового рангу в межах відповідної категорії посади державний службовець повинен успішно відпрацювати на посаді, яку обіймає, два роки. За виконання особливо відповідальних завдань державному службовцю може бути присвоєно черговий ранг достроково в межах відповідної категорії посад. Позбавлення рангу – лише за вироком суду. Посадові оклади установлюються залежно від складності та рівня відповідальності виконуваних службових обов’язків. Аналогічно державним службовцям встановлюється надбавка за вислугу років на державній службі. Ця надбавка встановлюється у відсотках до посадового окладу з урахуванням доплати за ранг: понад 3 роки- 10%; понад 5 років- 15%; понад 10 років- 20%; понад 15 років- 25%; понад 20 років- 30%; понад 25 років- 40%; Ще є стимулюючі та компенсаційні доплати: - за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи- доплата у розмірі 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг; - за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників (у разі хвороби, відпустки без збереження зарплати тощо)- до 50% посадового окладу з використанням на цю мету до 50% посадового окладу відсутнього працівника; - за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників- жінок, які перебувають у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, а також осіб, які перебувають у частково оплачуваній відпустці для догляду за дитиною,- до 30% посадового окладу з використанням на цю мету економії зарплати; - надбавка за звання та використання в роботі іноземної мови: однієї європейської- 10%, однієї східної, угро-фінської або африканської- 15%, двох і більше мов- 25% посадового окладу; - доплата за науковий ступінь кандидата (15%) або доктора наук (20%); - надбавка за почесне звання “Заслужений” -15%. Доплата за науковий ступінь та надбавка за почесне звання виплачується працівникам, якщо їх діяльність збігається за профілем з науковим ступенем або почесним званням.
Читайте також:
|
|||||||||||||||
|