Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповідь: в.

Основні теорії, положення, концепції, на яких має будувати свій експеримент дослідник, робити висновки, ґрунтувати гіпотезу
  а) концепція дослідження;
  б) методологічна основа дослідження;
  в) методика дослідження;
  г) гіпотеза дослідження.

Відповідь: б.

Із наведеного переліку оберіть види експерименту за метою дослідження і вкажіть відповідну їм характеристику.
  1. констатувальний А. експеримент застосовується для вивчення нескладних за структурою об'єктів, що мають невелику кількість взаємопов'язаних і взаємодіючих елементів, кожен із яких виконує найпростішу функцію.
  2.однофакторний Б. експеримент застосовується для перевірки певних припущень, констатації наявності певних зв'язків між впливом на об'єкт дослідження і досягнутим результатом, встановлення наявності певних фактів.
  3. мислительний В. експеримент включає активну зміну структури і функцій об'єкта дослідження відповідно до висунутої гіпотези, формування нових зв'язків та відношень між компонентами об'єкта або між досліджуваним об'єктом та іншими об'єктами.
  4.формувальний Г. експеримент передбачає виділення потрібних для дослідження факторів і вивчення кожного з них окремо.
  5. контрольний Д. експеримент проводиться у тому випадку, коли важко розділити фактори, що впливають на досліджуване явище внаслідок відсутності достатніх попередніх (апріорних) даних.
  6. активний Е. одна з форм розумової діяльності суб'єкта пізнання, у процесі якої відтворюється в уяві структура реального експерименту
  7. простий Є. експеримент пов'язаний із вибором спеціальних вхідних факторів і контролем за тим, що відбувається з об'єктом дослідження під впливом цих факторів.
  8. пошуковий Ж. експеримент зводиться до контролю за результатами зовнішнього впливу на об'єкт дослідження з урахуванням його стану, характеру впливу й ефекту, що очікується.

Відповідь: 1Б, 4В, 5Ж, 8Д.

 

Тема 9. Статистична обробка результатів


Читайте також:

  1. Відповідь: 1 – а, в, г; 2 – д, б; 3 – а, е, ж; 4 – а, е, з.
  2. Відповідь: 1 – а, г; 2 – б,в.
  3. Відповідь: 1 – б,д; 2 – а,е; 3 – г,ж,в.
  4. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А, 4Д.
  5. Відповідь: 1Б, 2Г, 3А.
  6. Відповідь: 2.
  7. Відповідь: 3.
  8. Відповідь: 6.
  9. Відповідь: а, в.
  10. Відповідь: а.
  11. Відповідь: б, а, г, в, е, д, и, ж, і, з.
  12. Відповідь: б, в, д.




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповідь: експериментальний фактор (змінна) | Педагогічного дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.