Розташуйте у правильній послідовності етапи проведення педагогічного експерименту:
а) констатувальний етап;
б) формувальний етап (експериментальна операція);
в) планування;
г) якісний і кількісний аналіз одержаних даних;
д) оформлення звіту;
е) контрольний етап.
Відповідь: в, а, б, е, г, д.
Процес або явище в експериментальному дослідженні, що існує незалежно від суб’єкта пізнання і на які спрямована увага дослідника - … .
Відповідь: об’єкт.
Властивості, якості, сторони об’єкта, на які спрямоване експериментальне дослідження. - … .
Відповідь: предмет.
Наукове припущення, яке випливає з теорії, яке ще не підтверджено і не відкинуто - … .
Відповідь: гіпотеза.
Вивчення матеріалу, збір попередніх відомостей за допомогою спостереження, анкетування, тестування, опис умов, які передують виникненню факту, що досліджується – усе це відбувається на етапі:
а) констатувального експерименту;
б) формувального експерименту;
в) контрольного експерименту;
г) пошукового експерименту.
Відповідь: а.
Порівняння рівня розвитку респондентів контрольної групи, із експериментальною відбувається під час: