VI. Закріплення нового матеріалу.
1. Робота з підручником.
Читання статті "Форми земної поверхні України".
2. Відповіді на запитання.
— Які є основні форми земної поверхні?
— Що таке рівнини?
— Як рівнини поділяються за своєю формою?
— Як вони позначаються на карті?
— Як утворюються яри? Яка від них шкода?
— Чи можна боротися з ярами? Як саме?
— Що таке гори? Гірський хребет?
— Які бувають гори залежно від висоти?
3. Практична робота.
— Розгляньте схематичні малюнки будови горба (с. 107) і гори (с. 109).
— Назвіть частини горба. Чим відрізняється положистий схил від крутого? Як називається найвища частина горба?
— Назвіть частини гори.
— Порівняйте горб і гору. Що між ними спільне? Що — відмінне?
— Що нового довідалися про горб і гору в ході їх порівняння?
4. Робота в зошитах з друкованою основою
5. Розгадування кросворда.
— Якщо ви правильно розгадаєте всі слова, то по вертикалі у вас має вийти слово, що означає назву тварини, яка живе в гірських лісах.
1. Що лежить між гірськими хребтами? (Долина.)
2. Частина гори між підніжжям і вершиною. (Схил.)
3. Ряд гір, який простягається на багато кілометрів. (Хребет.)
4. Найвища частина гори. (Вершина.)
5. Українські гори, що знаходяться на півдні Криму. (Кримські.)
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|