МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙУДК 1(072)
Конспект лекцій з нормативної навчальної дисципліни циклу гуманітарної підготовки «Філософія» розроблено для студентів усіх галузей знань і напрямів підготовки очної і заочної форм навчання / Укладачі: Л. О. Алексєєва, Д. Є. Муза, В. І. Пашков та ін. – Донецьк : ДонНТУ, 2013. – 143 с.
У Конспекті лекцій представлений матеріал нормативного навчального курсу «Філософія», що читається студентам у Донецькому національному технічному університеті. Конспект укладений відповідно до навчальної програми і містить теми, що орієнтують студентів на сучасне розуміння філософських проблем з урахуванням профілю технічного вузу. Конспект розрахований на студентів, які вивчають філософію окремою дисципліною, а також у рамках модульних курсів «Філософія (філософія, релігієзнавство, логіка)», «Філософія (філософія, релігієзнавство, логіка, етика, естетика)». Конспект лекцій укладений відповідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки спеціалістів усіх галузей знань і напрямів підготовки.
Укладачі:
Л.О.Алексєєва, к.філос.н., доцент Д.Є.Муза, д.філос.н., професор В. І. Пашков, к.філос.н., доцент Рецензенти:
Г.В.Гребеньков д.філос.н., професор (Донецький юридичний інститут МВС України) М.М.Морозов д.філос.н., професор (Донецький державний інститут штучного інтелекту)
ВСТУП Навчальна дисципліна «Філософія» у технічному університеті є найважливішим компонентом формування світоглядної, методологічної і загальної культури майбутніх фахівців. Знайомство з темами історико-філософського вступу і систематичного курсу дозволить студентам отримати уявлення про багатовікову драму становлення філософських ідей і вчень, їх багатий інтелектуальний і моральний зміст, основні інтенції сучасних філософських шукань. У структурному відношенні теми посібника відповідають навчальній програмі навчального курсу, підготовленого й апробованого протягом останніх років кафедрою філософії Донецького національного технічного університету. При написанні посібника авторський колектив виходив з необхідності, з одного боку, врахувати специфіку і профіль вузу, а з іншого – посилити гуманістичну складову професійної підготовки. Оскільки філософія – знання, що ціннісно орієнтує, то автори виражають надію, що знайомство і повноцінне засвоєння цього знання допоможе студентам вибудувати адекватне світовідношення, знайти своє місце в житті, осмислити власне людське призначення, послужить теоретичним стимулом для пошуку відповідей на комплекс смисложиттєвих питань.
Авторський колектив: Тема I – к.філос.н., доц. О.І.Блащишин; тема II – д.філос.н., проф. Р.О.Додонов, к.філос.н., доц. О.М.Романова, асист. О.М.Іщенко; тема III – к.філос.н. Т.Б.Нечепоренко; тема IV – к.філос.н., доц. Л.О.Алексєєва, д.філос.н., проф. Р.О.Додонов, к.філос.н., доц. Д.Є.Муза; тема V – д.філос.н., проф. Р.О.Додонов, к.філос.н., доц. М.В.Фоменко; тема VI – доц. В.І.Пашков; тема VII – к.філос.н., доц. Д.Є.Муза; тема VIII – к.філос.н., доц. Л.О.Алексєєва; тема IX – к.філос.н., доц. Л.О.Алексєєва, ст. викл. І.М.Тоцький, асист. А.С.Федосов; тема X– к.філос.н., доц. Д.Є.Муза; тема XI – к.філос. н. Т.Б.Нечепоренко; тема XII – к.філос.н., доц. Д.Є.Муза, ст. викл. В.К.Трофімюк. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|