Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Гігієна спортивного одягу і взуття. Відомі Українські кросмени. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Техніка безпеки під час занять Л/А,кросовою підготовкою
- сформувати в учнів уміння виконувати різновиди ходьби та бігу; стрибати у довжину з розбігу; метати малий м’яч з розбігу на дальність
- виховувати бажання займатися спортом
№
Часні завдання
Хід уроку
Дозуваня
ОМУ
І
Підготовча частина
15’
Підготувати дітей до уроку
1.Шікування,повідомлення завдань уроку
2-3’
3’
30’’
30’’
1’
6’
1’
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪
*
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Розвиток координації
2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу
Чітко виконувати команду
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
3. Гігієна спортивного одягу і взуття. Відомі Українські кросмени. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Техніка безпеки під час занять Л/А,кросовою підготовкою
+
Сприяти розвитку м’язів стопи
4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча
Тримати осанку!
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Розвивати координацію, спритність та витривалість
5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком
Техніка виконання!
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Підготувати м’язи до подальшої роботи
6.Загальнорозвиваючі вправи на місці
Техніка виконання!
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
7.Вправи на встановлення дихання
Глибокий вдих, повільний видих
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
ІІ
Основна частина
25’
Навчити дітей положенню старту
1.Старт,стартове прискорення,біг по дистанції,фінішування
1’
3’
5’
10’
10’
5’
10’
5’
5’
6-8’
6-8’
9’
Техніка виконання
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Сприяти розвитку швидкості
2.Біг 30 м.
+
+
+
+
+
К
3.Човниковий біг 4х9 м
+
+
+
+
Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей
4.Метання на дальність у «коридор 10 м» з 3-5 кроків
Слідкувати за технікою безпеки
+
+
К
5.Метання у вертикальну та горизонтальну ціль з 8-10 м
+
+
+
+
+
6.Біг до 1000 м у повільному темпі без урахування часу
+
+
+
+
7.Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (розбіг відштовхування,приземлення)
+
+
+
+
+
К
Сприяти розвитку витривалості
8.Естафети з елементами бігу та стрибків
Слідкувати за диханням
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
9.Старт групою
+
+
+
+
+
+
+
+
10.Повільний біг по пересіченій місцевості на 800 - 1200м
+
+
+
К
11.Чегування ходьби і бігу на дистанцію 1500 м
+
+
+
12.Крос 1500 м
+
ІІІ
Заключна частина
5’
1.Вправи для встановлення дихання
3’
2’
Глибокий вдих, повільний видих
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
2. Шикування, підсумок уроку
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪
*
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
:стрибкові вправи у по 2
Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу
Тема: Футбол
Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Історія українського футболу. Місця занять,обладнання ,інвентар. Техніка безпеки під час занять футболом
Сприяти розвитку основних фізичних якостей
Сформувати в учнів уміння виконувати основні елементи гри
Виховуватипрацелюбність , почуття взаємодопомоги
№
Часні завдання
Хід уроку
Дозуваня
ОМУ
І
Підготовча частина
15’
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Підготувати дітей до уроку
1.Шікування,повідомлення завдань уроку
2-3’
3’
30’’
30’’
1’
6’
1’
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪
*
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Розвиток координації
2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу
Чітко виконувати команду
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
3. Історія українського футболу. Місця занять,обладнання, інвентар. Техніка безпеки під час занять футболом
+
Сприяти розвитку м’язів стопи
4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча
Тримати осанку!
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Розвивати координацію, спритність та витривалість
5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком