Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу

Блок- конспект уроків № 1-6 для 4 класу

Тема: Легка атлетика.

Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Гігієна спортивного одягу і взуття. Відомі Українські кросмени. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Техніка безпеки під час занять Л/А,кросовою підготовкою

- сформувати в учнів уміння виконувати різновиди ходьби та бігу; стрибати у довжину з розбігу; метати малий м’яч з розбігу на дальність

- виховувати бажання займатися спортом

Часні завдання Хід уроку Дозуваня ОМУ
                                     
І   Підготовча частина 15’                                        
  Підготувати дітей до уроку 1.Шікування,повідомлення завдань уроку 2-3’   3’     30’’   30’’   1’   6’   1’ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Розвиток координації 2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу Чітко виконувати команду + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
  3. Гігієна спортивного одягу і взуття. Відомі Українські кросмени. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Техніка безпеки під час занять Л/А,кросовою підготовкою   +                                    
Сприяти розвитку м’язів стопи 4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча Тримати осанку! + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Розвивати координацію, спритність та витривалість 5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком Техніка виконання! + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Підготувати м’язи до подальшої роботи 6.Загальнорозвиваючі вправи на місці Техніка виконання! + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
  7.Вправи на встановлення дихання Глибокий вдих, повільний видих + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
ІІ   Основна частина   25’  
  Навчити дітей положенню старту 1.Старт,стартове прискорення,біг по дистанції,фінішування 1’   3’   5’   10’   10’   5’   10’     5’   5’   6-8’ 6-8’   9’ Техніка виконання + + + + + + + + + + +                
Сприяти розвитку швидкості 2.Біг 30 м.     + + +     + + К                    
3.Човниковий біг 4х9 м             + +   + +                    
Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей 4.Метання на дальність у «коридор 10 м» з 3-5 кроків Слідкувати за технікою безпеки     +       +     К                  
5.Метання у вертикальну та горизонтальну ціль з 8-10 м   +   +   +   +     +                
6.Біг до 1000 м у повільному темпі без урахування часу     + +       + +                    
7.Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (розбіг відштовхування,приземлення)     +     + + +     + К                
Сприяти розвитку витривалості 8.Естафети з елементами бігу та стрибків Слідкувати за диханням             + + + + + + + + + + + + +
9.Старт групою                       + + + + + + + +
10.Повільний біг по пересіченій місцевості на 800 - 1200м                       +   +   +     К
11.Чегування ходьби і бігу на дистанцію 1500 м                         +   +   +    
12.Крос 1500 м                                   +  
ІІІ   Заключна частина 5’                                        
    1.Вправи для встановлення дихання 3’   2’ Глибокий вдих, повільний видих + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
2. Шикування, підсумок уроку ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

 

:стрибкові вправи у по 2

 

 

Блок- конспект уроків № 20 - 30 для 4 класу

Тема: Футбол

Завдання: - досягти засвоєння теоретичних знань з тем: Історія українського футболу. Місця занять,обладнання ,інвентар. Техніка безпеки під час занять футболом

Сприяти розвитку основних фізичних якостей

Сформувати в учнів уміння виконувати основні елементи гри

Виховуватипрацелюбність , почуття взаємодопомоги

 

Часні завдання Хід уроку Дозуваня ОМУ
                     
І   Підготовча частина 15’   + + + + + + + + + + +
  Підготувати дітей до уроку 1.Шікування,повідомлення завдань уроку 2-3’   3’     30’’   30’’   1’   6’   1’ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + +
Розвиток координації 2.Стройові вправи: повороти на місці, шикування в колону та шеренгу Чітко виконувати команду + + + + + + + + + + +
  3. Історія українського футболу. Місця занять,обладнання, інвентар. Техніка безпеки під час занять футболом       +                
Сприяти розвитку м’язів стопи 4.Різновиди ходьби: звичайна, корегуюча Тримати осанку! + + + + + + + + + + +
Розвивати координацію, спритність та витривалість 5. Різновиди бігу: звичайний, з високим підніманням стегон, з захлестом гомілок, приставним кроком Техніка виконання! + + + + + + + + + + +
Підготувати м’язи до подальшої роботи 6.Загальнорозвиваючі вправи на місці Техніка виконання! + + + + + + + + + + +
7.Вправи на встановлення дихання     + + + + + + + + + + +
                       
ІІ   Основна частина 25’  
  Розвивати швидкість, спритність Розвивати спритність, координацію   Пересування схресним кроком;поворот стрибком;поєднання бігу зі стрибками,зупинками,поворотами. 1’   3’   5’   10’   10’   5’   10’     5’   5’   6-8’ 6-8’   9’   9’         + + + + + + + +
Виконання ударів на точність після зупинки,ведення м’яча Стежити за дистанцією         +   +   +   +  
Удар середньою та внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу, що котиться       + + + + + + +  
Ведення м’яча середньою,внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій,по колу,       + + + + + + + +
Зупинки підошвою та внутрішньою стороною стопи в русі; зупинки стегном і грудьми зустрічного м’яча       +   +   +   +  
Вибір моменту для відкривання та закривання з метою отримання м’яча Слідкува ти за технікою виконан ня       +   +   +   +  
Взаємодія 2-3 гравців у грі         +   +   +   +
Виконання передач в ноги і на удар партнеру       +   +   +   +  
Вкидання м’яча з місця і з кроку на точність           + + + + + К
Фінти «відходом»,»ударом», «зупинкою»         +       +    
Вчити дітей взаємодіяти в грі Навчальна гра,рухливі ігри         + + + + + + + +
ІІІ   Заключна частина 5’                        
Відновити показники ЧСС 1.Вправи для встановлення дихання 2. Шикування, підсумок уроку 3’ 2’ Глибокий вдих, повільний видих + + + + + + + + + + +
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ * + + + + + + + + + + +

Читайте також:

  1. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  2. II. Із програм для 11 класу
  3. II.2. Культура конспектирования
  4. N байки (з 3 класу)
  5. Алгоритми та блок-схеми
  6. Блок- конспект уроків № 68-87 для 4 класу
  7. Блок- конспект уроків № 88 -102 для 4 класу
  8. Блок-схема алгоритму.
  9. Блок-схема Програма
  10. Блок-фара автомобіля
  11. Виконання покарання у виді позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу




Переглядів: 1404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЛЯ НОТАТОК | Конспекти уроків № 31-48 для 4 клас

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.