Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Блок-схема Програма

0

Начало Public Sub pr1()

1 Dim a,b,x,y,m,z As Single

Ввод x,y,a,b x=Val(InputBox("Введите х"))

Нет 2 да y= Val(InputBox("Введите y"))

x<y a= Val(InputBox("Введите a"))

3 4 b= Val(InputBox("Введите b"))

m=y m=x if x<y then m=x else m=y

if m>a/b then z=m else z=a/b

Msgbox "z=" & z

нет 5 да End Sub

m>a/b

6 7

z=a/b z=m

       
   


8 Вывод z

9 Конец

Цикли

7.1. Скласти програму обчислення: 5+8+11+...+35

7.2. Скласти програму обчислення: 1+3+32 +...+37

7.3. Скласти програму обчислення:

7.4. Скласти програму обчислення: 4×6×8´…´20

7.5. Скласти програму обчислення: 2+22 +23 +...+27

7.6. Скласти програму обчислення:

7.7. Скласти програму обчислення: 8×9×10´…´14

7.8. Одержати і надрукувати послідовність із n натуральних чисел, утворену за наступним правилом: кожне число в послідовності, починаючи із третього, виходитьдодаванням двох попередніх чисел. Перші два числа рівні 1. (Така послідовність називається числами Фібоначи).

7.9. Скласти програму обчислення: n!

7.10. Скласти програму обчислення: sinx+sin2x+...+sinnx

7.11. Скласти програму обчислення: (х-2)(х-4)(х-8)(х-16)(х-32)

7.12. Скласти програму обчислення: а(а+2)(а+4)...(а+2(n-1))

7.13. Задано число а. Знайти таке найменше n, що

7.14. Підняти число 4 до 7-го степеня, не використовуючи операцію підняття до степеня.

7.15. Знайти суму перших 20 натуральних чисел.

7.16. Циліндр об’єму 1 має висоту h. Визначити радіус основи циліндра для значень h, рівних 0,5 ; 1 ; 1,5 ; ... ; 5.

7.17. Обчислити значення багаточлена x6-9х4+1,7x2-9,6 для х=0,1,...,5.

7.18. Обчислити значення функції у=4х3-2х2+7 для значень х, що змінюються від -2 до 2 із кроком 0,1.

7.19. Обчислити площу круга і довжину кола для значень радіуса R=1; 1,5; 2; 2,5;...;5.

7.20. Почавши тренування, спортсмен у перший день пробіг 10 км. Кожний наступний день збільшував денну норму на 10 % від норми попереднього дня. Визначити сумарний шлях спортсмена за 7 днів.

7.21. Умова попереднього завдання. Визначити, через скільки днів спортсмен пробіжить сумарний шлях 100 км.

7.22. Умова попереднього завдання. Визначити, через скільки днів спортсмен буде пробігати за день більше 20 км.

7.23. Надрукувати таблицю переведення температури із градусів за шкалою Цельсія (С) у градуси за шкалою Фаренгейта (F) для значень від 15°С до 30°С із кроком 1°С (переведення здійснюється за формулою F=1,8С+32).

7.24. Надрукувати таблицю відповідності між вагою у фунтах і вагою в кг для значень від 1 до 10 фунтів із кроком 1 фунт (1фунт=400г).

7.25. В 1985 році врожайність ячменю склала 20 ц з гектара. У середньому кожні 2 роки за рахунок застосування агротехнічних засобів урожай збільшується на 5 %. Визначити, через скільки років урожайність досягне 25 ц із гектара.

7.26. Визначити, скільки різних сигналів може бути подано m прапорцями різних кольорів. Відмінність сигналів полягає в порядку розташування різнобарвних прапорців на щоглі. Вирішити при m=6.

7.27. Одноклітинна амеба кожні 3 години ділиться на 2 клітини. Визначити, скільки клітин буде через 24 години з однієї первинної.

7.28. Біля стіни похило стоїть ціпок довжиною х. Один його кінець перебуває на відстані у від стіни. Визначити значення кута А між ціпком і підлогою для значень х=4,5 і у, що змінюється від 2 до 3 із кроком 0,2.

7.29. Обчислити приблизно площу однієї арки синусоїди, розділивши інтервал [0,p] на 10 частин і підсумовуючи площі 10 прямокутників з основою p/10 і висотою, рівною значенню функції в середині кожного інтервала.

7.30. Обчислити приблизно площу фігури, обмеженою функцією у=x2 і прямою у=10, розбиваючи інтервал зміни х на 10 частин і підсумовуючи площі прямокутників з основою, що дорівнює 1/10 інтервалу зміни х, і висотою, що дорівнює значенню функції у середині інтервалу (висота прямокутника в точці x дорівнює 10-х2 ).


Читайте також:

  1. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  2. III. Програма
  3. III. Програма
  4. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  5. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  6. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.
  7. Виробнича програма, її сутність та основні поняття
  8. Економічна програма народництва.
  9. Європейська стратегічна програма досліджень і розробок в області інформаційних технологій і техніки
  10. Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості. Програма виховання як система цілей виховання.
  11. Заснування Української Центральної Ради, її соціальна база і програма




Переглядів: 1163

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
курсовой работы | СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ 5 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.