МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Критерії оцінювання ВИПУСКНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ роботи БАКАЛАВРАПідсумкову, диференційовану за чотирибальною шкалою, оцінку кваліфікаційної роботи бакалавра визначає державна екзаменаційна комісія, її рішення є остаточним і оскарженню не підлягає. У процесі визначення оцінки враховується низка важливих показників якості ВКРБ: змістові аспекти роботи: – актуальність обраної теми дослідження; – спрямованість роботи на розробку реальних практичних рекомендацій; – відповідність логічної побудови роботи поставленим цілям і завданням; – широта й адекватність методичного та діагностичного апарату; – наявність альтернативних підходів до вирішення визначених проблем; – рівень обґрунтування запропонованих рішень; – ступінь самостійності проведення дослідження; – розвиненість мови викладення роботи та її загальне оформлення. Якість захисту роботи: – уміння стисло, послідовно й чітко викласти сутність і результати дослідження; – здатність аргументовано захищати свої пропозиції, думки, погляди; – загальний рівень підготовки студента; – володіння культурою презентації. Основні умови одержання оцінки Відмінно. Кваліфікаційна робота є написана і захищена на високому рівні: містить елементи новизни, має практичне значення, доповідь логічна і коротка, проголошена вільно, зі знанням справи, відгук і рецензія позитивні, відповіді на запитання членів ДЕК правильні і стислі. Добре. Тема роботи розкрита, але є окремі недоліки непринципового характеру: в теоретичній частині поверхово зроблено аналіз літературних джерел, елементи новизни чітко не подані, недостатньо використані інформаційні матеріали підприємства, організації, установи, мають місце окремі зауваження в рецензії та відгуках, доповідь логічна, проголошена вільно, відповіді на запитання членів ДЕК в основному правильні, оформлення роботи в межах вимог. Задовільно. Тема ВКРБ в основному розкрита, але мають місце недоліки змістового характеру: нечітко сформульовано мету роботи, теоретичний розділ має виражений компілятивний характер, наукова полеміка відсутня, в аналітичній частині є надлишок елементів описовості, добір інформаційних матеріалів (таблиці, графіки, схеми) не завжди обґрунтований, заходи і пропозиції, що містяться в третьому розділі, обґрунтовані непереконливо, рецензія і відгуки містять окремі зауваження, доповідь прочитана за текстом, не всі відповіді на запитання членів ДЕК правильні або повні. Є зауваження щодо оформлення кваліфікаційної роботи. Незадовільно. Нечітко сформульована мета ВКРБ. Розділи погано пов’язані між собою. Відсутній критичний огляд сучасних літературних джерел. Аналіз виконаний поверхово, переважає описовість на шкоду системності і глибині. Пропоновані заходи випадкові, з аналізу не випливають, економічне обґрунтування неповне або відсутнє. Оформлення роботи не правильне. Ілюстрації до захисту відсутні. Відповіді на запитання членів ДЕК неповні або неправильні. Випускна кваліфікаційна робота бакалавра до захисту ý робота представлена науковому керівникові на перевірку або на будь-який подальший етап проходження з порушенням строків, встановлених регламентом; ý ВКРБ написана на тему, яка своєчасно не була затверджена наказом по університету; ý кваліфікаційна робота виконана не самостійно; ý структура ВКРБ не відповідає вимогам; ý в роботі відсутнє економічне обґрунтування пропонованих заходів; ý ВКРБ не оправлена у тверду палітурку, недбало оформлена, написана нерозбірливим почерком. Додаток А Читайте також:
|
||||||||
|