Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Describe the picture using the following questions.

1. What do you see in this painting?

2. What else do you see in this painting?

3. Where do you think this is? What kind of place?

4. What are the people in this painting doing?

5. What kind of mood or feeling does this painting convey?

6. What colors are used? How does the color express a feeling or meaning?

7. Are there lines? What kind? How is line expressive in this painting?

8. What shapes are there? How is shape expressive in this painting?

9. How do the values of the colors express meaning?

10. What feeling do you have after looking carefully at this painting? What gives you that feeling?

11. Have you ever seen anything similar to this painting? What was it? How was it similar?


Читайте також:

  1. A Picture of a Mushroom
  2. A) Practise using the words and word combinations in bold type to make other comparisons between some two-four regions of Russia. Write your best sentences down.
  3. A. Listen to James describing his family situation and answer the questions.
  4. A. Match pictures 1 – 7 with their descriptions 1) – 6).
  5. A. Read the text and decide if the following statements are true or false.
  6. A. Role-play the following situation.
  7. A. Study the following.
  8. A. The adjectives below can be used to describe inventions or new ideas. Which have a positive meaning? Which have a negative meaning?
  9. Act as a teacher in class, using the material from the lectures above.
  10. Add question-tags and give full answers to the questions.
  11. ADJECTIVES DESCRIBE PERSONALITY
  12. Agree or disagree with the following statements.




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Fill in the gaps. | Try to find out the information about world famous works.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.